Gå til innhold

Garnoppbevaring

Gjest Cocosa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, Cocosa skrev:

Har lyst på noe lignende selv. *drømme*

Noe lignende kan du jo lage av en ny eller gammel kommodeskuff + noen plankebiter eller skuffeinndelere :) 

Anonymkode: 1e394...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sengeskuff med lokk er også en smart løsning. Ikea har rimelige sengesuffer.

Anonymkode: 1e394...253

Dette var smart, og noe jeg ikke har tenkt på. Per nå har jeg garnlageret mitt i garasjen i store plastkasser, med garnet i gjennomsiktige poser sortert etter type oppi kassene. Men jeg driver stadig og henter inn garn, og putter dem i tøynett, som jeg stapper inn nederst i klesskapet mitt. Det er noe med å ha garnet tilgjengelig og på en måte så man får god oversikt. Så det med sengeskuff med lokk skal jeg tenke på, for det har vi allerede. 

Jeg oppbevarte en periode en del garn i en hylle i bokhylla i stua. Det var bra på den måten at jeg så det hele tiden og kunne tenke på hva det skulle bli. Men det ble veldig støvete. Så selv om det kan være fint med åpne hyller til garn, tror jeg det bare funker om det er mye sirkulasjon på garnet. Det jeg har sett noen ha, er vegghengt skap med glassdør, og det virker genialt. Vi vurderer å innrede et rom i huset som rent hobbyrom/bibliotek og hvis det var plass, skulle jeg hatt et par sånne skap til den fine, ubehandlede ulla i alle mulige farger, og så kunne jeg hatt de mest rufsete nøstene i lukkede bokser e.l.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...