AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 jeg skrev til en jeg ikke kjenner på insta, og sa at opptreden han gjorde sist fredag var utrolig bra han sa takk. Greia er at jeg syns han er drit pen er det teit og skrive "Btw du er ganske kjekk;)" for å prøve og få igang en samtale eller noe. sitter her litt nå om jeg skal skal ikke se om jeg får igang noe. Anonymkode: 3a722...259
Sportsbabe Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 Hvis du alt har gjort det med han så er det bare å gå videre til neste mann
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 Det kommer an på hvilket formål du har. Vil du bare at han skal vite at du synes han er kjekk? Isåfall, send den. Ikke forvent noe svar. Kanskje takk. Er du derimot interessert i ham, og vil treffe han, spør heller om det. Anonymkode: e1442...f54
puppi Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 Skriv det, legg deg under dyna, og sjekk for svar i morgen tidlig
Gjest Overrasket Skrevet 23. august 2018 #5 Skrevet 23. august 2018 Det høres ut som en ekstremt dårlig tanke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå