AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #21 Skrevet 24. august 2018 Hvis du kjøper en sånn stor pose med frossen kyllingfilet er det ikke så dyrt. Bare ta opp det du skal bruke dagen før og legg i kjøleskap Jeg og samboeren pleier å spise wraps med fiskepinner, salat, grønnsaker og sweet chili-saus. Det er veldig godt og billig. Anonymkode: d713d...787
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #22 Skrevet 24. august 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du kjøper en sånn stor pose med frossen kyllingfilet er det ikke så dyrt. Bare ta opp det du skal bruke dagen før og legg i kjøleskap Jeg og samboeren pleier å spise wraps med fiskepinner, salat, grønnsaker og sweet chili-saus. Det er veldig godt og billig. Anonymkode: d713d...787 Har dessverre svært lite fryseplass, så kan ikke kjøpe sånne store poser. Fiskepinner skal jeg prøve, takk! Anonymkode: 49a5d...3ae
Illumi Skrevet 24. august 2018 #23 Skrevet 24. august 2018 Noe jeg har spist en del er: -Snøfrisk, mais, rødløk, spinat og agurk -Makrell i tomat, agurk og salat -Tunfisksalat, paprika, vårløk, rødløk og salat -Italiensk salat, surkål og pølse 😅 -Mais, løk og kikerter stekt i godt krydder, med tzatziki og salat 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #24 Skrevet 24. august 2018 Dra til Sverige og hamstre både røkelaks og spekeskinke, det er helt vilt billig for det der Anonymkode: dfb7d...868
Rumle Skrevet 24. august 2018 #25 Skrevet 24. august 2018 Spiser som oftest med avocado og tomater eller grillet paprika. Men, min absolutte favoritt er mild sennep + ost, stekt i panne 1
Rumle Skrevet 24. august 2018 #27 Skrevet 24. august 2018 En god spekeskinke, avocado, cherrytomater, noen skiver ridderost og nykvernet pepper + litt havsalt er skikkelig godt også!
Inwe Skrevet 29. august 2018 #28 Skrevet 29. august 2018 På 23.8.2018 den 20.46, AnonymBruker skrev: Hun ber om kjøtt. Jeg bruker ofte chirozo(?) og eggerøre. Anonymkode: b9f15...3c3 Så da er det dumt å komme med andre forslag. Hun nevnte selv egg, jeg ser ikke på det som kjøtt, gjør du? Hva med å bruke linser eller bønner ts? Utrolig billig om du koker det opp selv og utrolig godt. Jeg steker linser og bønner med feks tacokrydder eller hvitløk og chilli. Ser hummus er nevnt. I dag skal jeg lage disse http://www.veganmisjonen.com/2013/04/oppskrift-tofulafel-falafel-tofu.html og ha i wraps sammen med hummus og ailoi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå