AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 Hva kan man ha inni wraps til lunsj? Jeg er glad i grønnsaker så fyller på med det, men føler at jeg må ha noe kjøtt eller lignende for å bli skikkelig mett. Problemet er at jeg ikke helt vet hva. Syns det er veldig godt med røkelaks og spekeskinke, men det er dyrt så kan bare ha det en sjelden gang. Ellers er jeg ikke noe særlig glad i skinke eller salami, så det går ikke. Har prøvd litt kylling/kalkunpålegg og det er godt, selv om det også kan være dyrt. Det eneste andre jeg har funnet er egg og fårepølse. Det er veldig godt, men jeg vil gjerne variere litt dersom noen har tips til annet man kan ha på Det må ikke være kjøtt, men litt mer mettende enn bare grønnsaker. Anonymkode: 49a5d...3ae
Pinkee Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 Hvis du liker det, så synes jeg crab-sticks og eggerøre er godt. Ei på jobben bruker fiskepudding skåret i strimler. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 Jeg bruker søtpoteter,hummus,avocado,kikerter og tofu Anonymkode: b03ce...9fa
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #5 Skrevet 23. august 2018 2 minutter siden, Pinkee skrev: Hvis du liker det, så synes jeg crab-sticks og eggerøre er godt. Ei på jobben bruker fiskepudding skåret i strimler. Crabsticks kan jeg prøve (men ikke sammen med eggerøre)! Takk for tips Vet du hva hun har sammen med fiskepuddingen? Akkurat nå, Helena! skrev: Kyllingfilet? Bruker ikke det til lunsj. Det er middag. Blir for dyrt om jeg skal ha det til lunsj også, men ellers er det veldig godt! Anonymkode: 49a5d...3ae
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #6 Skrevet 23. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg bruker søtpoteter,hummus,avocado,kikerter og tofu Anonymkode: b03ce...9fa Jeg liker ikke søtpotet, men hummus er veldig godt i! Tofu vet jeg ikke noe særlig om. Er det dyrt? Anonymkode: 49a5d...3ae
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #7 Skrevet 23. august 2018 Stek kyllingfileter i sånn «juicy chicken» posesak. Skjær opp i biter å du har nam nam fyll til wraps 😋 vi pleier alltid å ha wraps dagen etter juicy chicken middag som vi kaller det 😂 Anonymkode: f38cc...5e6 1
Pinkee Skrevet 23. august 2018 #8 Skrevet 23. august 2018 Sammen med fiskepuddingen? Salat, agurk, tomat og en krydderdressing tror jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #9 Skrevet 23. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Stek kyllingfileter i sånn «juicy chicken» posesak. Skjær opp i biter å du har nam nam fyll til wraps 😋 vi pleier alltid å ha wraps dagen etter juicy chicken middag som vi kaller det 😂 Anonymkode: f38cc...5e6 Som sagt så er det veldig godt med kylling i, men det må bli til lunsj 1 minutt siden, Pinkee skrev: Sammen med fiskepuddingen? Salat, agurk, tomat og en krydderdressing tror jeg. Får prøve det! Er ikke vant med fiskepudding annet enn på brødskive så vet ikke helt hvordan kombinasjonen blir med ulike grønnsaker, men får prøve meg frem Anonymkode: 49a5d...3ae
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #10 Skrevet 23. august 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke søtpotet, men hummus er veldig godt i! Tofu vet jeg ikke noe særlig om. Er det dyrt? Anonymkode: 49a5d...3ae 25 kr for 450-500 gram på internasjonale grønnsaksbutikker,så ikke dyrt i det hele tatt Anonymkode: b03ce...9fa
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #11 Skrevet 23. august 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker søtpoteter,hummus,avocado,kikerter og tofu Anonymkode: b03ce...9fa Hun ber om kjøtt. Jeg bruker ofte chirozo(?) og eggerøre. Anonymkode: b9f15...3c3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #12 Skrevet 23. august 2018 Du spørr om kjøtt, men kylling, som er noe av det billigste du kan bruke av kjøtt det vil du ikke bruke annet en til middag? Ut av en kyllingfilet kan du lage minst 3 wraps så lenge du også bruker salat osv Anonymkode: f38cc...5e6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #13 Skrevet 23. august 2018 Salat, kylling, hoisinsaus, peanøtter og koriander! Eventuelt droppe koriander. Anonymkode: 7dbb0...281 2
applestories Skrevet 23. august 2018 #14 Skrevet 23. august 2018 Jeg ser du skriver at du ikke liker skinke og salami. Jeg vet ikke hvilke typer du mener, så jeg anbefaler allikevel kokt skinke fra Gilde og Siliana fra samme sted. Sistnevnte er litt som chorizo, men mindre sterkt og mer urtekrydret. Smaker liksom italiensk der chorizo smaker spansk. Til kvelds i går hadde jeg en av mine mindre sunne favoritter; tortilla, kremost afrikansk paprika, chili, rødløk, paprika, kokt skinke i tynne strimler, Norvegia, isberg og chorizo (blir Siliana når pakken er tom). Prøver å begrense grønnsakene(!) da jeg altfor har for mye på og ikke klarer å rulle den helt sammen. Kan enkelt gjøres sunnere ved å kutte ut hvitost (den tilfører ikke så mye smak her) og størrelsen på tortilla. Siliana er nok ganske fett, men det trengs ikke mer enn to-tre små skiver for å få nok smak. Bare ikke glem chili - fjern frø og hinner så får du smaken uten for mye av styrken! 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #15 Skrevet 23. august 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun ber om kjøtt. Jeg bruker ofte chirozo(?) og eggerøre. Anonymkode: b9f15...3c3 Hun sier hun føler hun trenger kjøtt eller lignende for å bli skikkelig mett,så det er helt innafor å foreslå andre ting som også kan være mettende uten å koste skjorta. Og hvis det plager deg at jeg foreslår noe annet så får du bare scrolle videre Anonymkode: b03ce...9fa 7
Pearl2.0 Skrevet 23. august 2018 #16 Skrevet 23. august 2018 Hva med skinke og litt ost eller cottage cheese? Det metter mer enn bare grønnsaker😊
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #17 Skrevet 23. august 2018 Tunfisk, kikerter eller bønner/linser fra boks er mettende og rimelig. Tofu funker supert sammen med asiatiske smaker (skjær i skiver, stek i panne, og risle soyasaus over). Eller ost/cottage cheese som nevnt over her. Anonymkode: 04527...e6f 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #18 Skrevet 24. august 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tunfisk, kikerter eller bønner/linser fra boks er mettende og rimelig. Tofu funker supert sammen med asiatiske smaker (skjær i skiver, stek i panne, og risle soyasaus over). Eller ost/cottage cheese som nevnt over her. Anonymkode: 04527...e6f Åh, tunfisk, det har jeg ikke tenkt på! Tusen takk Anonymkode: 49a5d...3ae
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #19 Skrevet 24. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du spørr om kjøtt, men kylling, som er noe av det billigste du kan bruke av kjøtt det vil du ikke bruke annet en til middag? Ut av en kyllingfilet kan du lage minst 3 wraps så lenge du også bruker salat osv Anonymkode: f38cc...5e6 Nei, jeg spør ikke om bare kjøtt. Kylling er da ikke billig heller. Anonymkode: 49a5d...3ae 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #20 Skrevet 24. august 2018 Jeg pleier å ha på tunfisk og cottage cheese:) Anonymkode: 79d48...6eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå