Gå til innhold

Når er man ekslusive?  

24 stemmer

1. 1. Når forventer du ekslusivitet av en du dater?

• Etter første date.
      2
    • Etter man har hatt sex.
      6
    • Etter man har snakket om og blitt enige om at man er det (enten etter første eller tiende date).
      16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, når er man det? Trenger man virkelig ikke å ha en samtale om det? Hva mener DU? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, man trenger ikke ha en samtale om det. Men man kan ikke bare gå ut i fra "etter første date" eller "etter man har hatt sex" heller.

Man får føle seg frem.

• Liker 2
Gjest Vanlig fyr
Skrevet

For meg er det mulig at dette er en generasjons greie. Jeg merker kjapt hvis det er noen jeg liker og de liker meg tilbake, da blir det eksklusivt. Slik er det og sånn har det alltid vært. 

Folk som er unge i dag på den andre siden, lager tråder som denne og det gjør at jeg skjønner at min tid er forbi. Hvis du kliner og og/eller puler med flere så er det ikke kjærlighet du er ute etter, det er selvbekreftelse. Mange av problemstillingene man leser om her eksisterte ikke ett tiår eller to tilbake. 

Skrevet

Enig med @Vanlig fyr dette var mye mer klart før.

Men, dette er nå blitt en greie da, personlig så antar jeg at man er eksklusiv fra man begynner å date og begge vil mer enn 1 date.

Hadde jeg funnet ut at hun var i ilden med flere så hadde jeg takket for meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg forventer eksklusivitet etter første gang man har sex - men jeg sier også rett ut til daten at jeg forventer det. Så sånn sett er det også "avtalt".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...