Gnå Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 (endret) Leser dette i en artikkel fra Vektlubben: "«Kokosolje er ren gift og noe av det verste du kan spise» sa Karin Michels ved et foredrag på Freiburg Universitet i Tyskland. Michels er professor i folkehelse på Harvard University i USA." Har hun et poeng? https://www.vektklubb.no/artikkel/tittel-24422360 Endret 23. august 2018 av Gnå .
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 Vi har vel visst det ganske lenge at det ikke er direkte sunt akkurat. Eller, jeg har i alle fall visst det lenge. "Ren gift" tror jeg er bare svada. Det meste vi inntar vil jo være skadelig i store mengder. Nå bruker ikke jeg kokosolje, men melange når jeg lager mat for eksempel, og selvsagt er det jo ikke sunt om jeg spiser hele pakken med melange, men det går helt fint å bruke en spiseskje til å steke mat. Anonymkode: e8969...21b
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 Nei. Og artikkelen støtter heller ikke det synet. Anonymkode: 5d256...9a0
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 Samme hva jeg "tror" , så holder jeg meg til fakta. Vil du ha hjerteinfarkt så be my guest. Anonymkode: f0dbc...38a
T-Rex Skrevet 23. august 2018 #5 Skrevet 23. august 2018 Kokosolje er ikke gift. Men det er desidert ikke sunt - verre enn smør, i mine øyne. Jeg spiser det, men ikke ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå