Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg tar 1 emne ved UIO. Emne tilbyr både forelesninger og Seminar grupper. Jeg har veldig lyst til å være med i disse seminar gruppene. Men hvordan vet jeg at jeg har fått plass i en seminar gruppe? Evt hvordan finner jeg info om hvor oppmøte skal være?

PÅ student web står det under emne:

Seminar - Teori: Seminar 99 (Skal ikke følge seminarundervisning)

Partinavn: Seminar 99 (Skal ikke følge seminarundervisning)
Status: Innvilget plass

Betyr det at jeg har fått plass?
Takker på forhånd :)

Anonymkode: a9371...2ac

Skrevet

Det betyr vel at du ikke har meldt det på noen seminargruppe? Hos oss må man selv velge seminargruppe på studentweb. 

Anonymkode: 7090c...c87

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr vel at du ikke har meldt det på noen seminargruppe? Hos oss må man selv velge seminargruppe på studentweb. 

Hvordan søker man på studentweb?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan søker man på studentweb?

Du søker ikke. Du melder deg bare opp der hvor det står det du har kopiert og limt inn i denne tråden. 

Der det står "Seminar - Teori: Seminar 99", kan du trykke på det og endre det? 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du søker ikke. Du melder deg bare opp der hvor det står det du har kopiert og limt inn i denne tråden. 

Der det står "Seminar - Teori: Seminar 99", kan du trykke på det og endre det? 

Men. Ja, hvordan får jeg vite at jeg har fått plass hvis jeg ikke melder meg opp selv da? Som du ser på det jeg har kopiert og lima inn her, så står det at jeg har =Status: Innvilget plass?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men. Ja, hvordan får jeg vite at jeg har fått plass hvis jeg ikke melder meg opp selv da? Som du ser på det jeg har kopiert og lima inn her, så står det at jeg har =Status: Innvilget plass?

Innvilget plass betyr at du har fått plass i faget/studiet. 

Skrevet

Bruker dere ikke Blackboard eller lignende? Det er der jeg har pleid å melde meg til seminar.

Anonymkode: 13075...cf1

Skrevet

Glem det jeg skrev ovenfor. Svarte på feil.

Du har tydeligvis trykket på at du ikke skal melde deg opp til seminar gruppe når du har meldt deg opp til emne. Du har flere valg på Studentweb. Du kan melde deg opp til undervisning og du kan vel melde deg opp til vurdering.

Anonymkode: 13075...cf1

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg tar 1 emne ved UIO. Emne tilbyr både forelesninger og Seminar grupper. Jeg har veldig lyst til å være med i disse seminar gruppene. Men hvordan vet jeg at jeg har fått plass i en seminar gruppe? Evt hvordan finner jeg info om hvor oppmøte skal være?

PÅ student web står det under emne:

Seminar - Teori: Seminar 99 (Skal ikke følge seminarundervisning)

Partinavn: Seminar 99 (Skal ikke følge seminarundervisning)
Status: Innvilget plass

Betyr det at jeg har fått plass?
Takker på forhånd :)

Send en mail til den ansvarlige for studiet, så fikser vedkommende at du får tildelt en plass i en seminargruppe. Eventuelt kan det hende disse blir satt sammen etter at undervisningen har begynt, og at du da skriver deg selv opp på en gruppe. Uansett, send en mail og hør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...