AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 Hei! Har nå begynt på siste året og skal til å skrive en bacheloroppgave til våren. Siden det er forskningsbasert skal jeg begynne forsøkene neste uke. Jeg skal utføre noen forsøk og registrere data i 4 måneder for så å analysere i 2 måneder. Nå mangler jeg 60% av materialet jeg trenger for å komme i gang, og det stresser meg skikkelig ut. Jeg har ventet og purret helt siden juni. Jeg føler at hele oppgaven faller fra hverandre og jeg har et helt enormt behov for at den skal bli viktig og at jeg skal få en A på den slik at jeg kan få en jobb så fort som mulig etter skolen. Jeg er 33 år gammel og har virkelig ikke tid til å kludre mere til nå. Skal begynne å prøve på barn så fort jeg får en fast jobb og tenker også på pensjonspoeng og alt det der. Veilederen min skulle hjelpe meg med å få tak i resterende 60% i juni, og vi har begge purret uten resultat, men nå i dag har han bare etterspurt 20%, og sier plutselig at vi kan vente litt til med resten. Føler han går direkte imot meg nå. Føler ikke noen forstår hvor viktig de siste 40% er for meg. I tilleg har han endret på veldig mye annet som vi var enige om. Føler han blir veldig ustabil. Jeg er så stressa at jeg bryter sammen. Gråter og sover nesten ikke, og så sliter jeg med å fokusere på gruppearbeidet og den individuelle oppgaven til det faget vi egentlig har nå. Jeg vet ikke om jeg klarer mere. Er det flere som følte seg stressa når dere skulle skrive Bacheloroppgaven? Flere som følte et sinsykt press? Flere som følte at hele oppgaven bare smuldret opp på et tidlig stadie? (Eller at den ble ødelagt) Aner ikke hvordan jeg skal håndtere dette. Vet ikke om jeg skal si ifra til veilederen hvor viktig dette er for meg, men han skal også være referanse så jeg kan ikke føkke opp alt for mye heller. Føler at jeg bare skyter meg selv i foten uansett hva jeg gjør og sier. Anonymkode: c28be...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå