AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 I det siste har jeg sett en del YouTube videoer om matkulturen i USA. Det virker som de har mye godt, men i går kveld ble jeg rett og slett forbanna. Jeg så en video om noen som skulle teste ut en restaurant i Las Vegas som heter Heart Attack Grill. Det kan godt være at denne restauranten har mye god mat, men hvem trenger burger med nesten 10.000 kalorier?!? Det er litt vanskelig å se syltynne mennesker på nyhetene som spiser pakker med salt for å ikke føle seg sulten fordi det ikke finnes mat hvor de bor, mens superfeite amerikanere trykker i seg mega burgere bare fordi de kan. Jeg ble rett og slett sint. Jeg sier ikke at jeg er perfekt eller at vi nordmenn er perfekte, ikke i det hele tatt, men jeg grøsser av dette mega forbruket av mat som på denne restauranten. Det er kvalmt. Det er så bortkastet. Her en en lik fra da dagbladet var på restauranten. https://www.dagbladet.no/nyheter/heart-attack-grill-serverer-verdens-mest-kaloririke-burger-spiser-du-ikke-opp-far-du-ris-pa-rompa/60722427 Anonymkode: 2ac6e...fd9 3
SoWhat? Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 Det er mye mer å bli forbannet på i verden også. Alle må kjempe for sin (,viktige sak). Stå på 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 5 minutter siden, SoWhat? said: Det er mye mer å bli forbannet på i verden også. Alle må kjempe for sin (,viktige sak). Stå på Tja, om flere holder på sånn vil de ta av de få ressursene vi har på jorden. I fremtiden blir vi nødt å drikke næring ala soylent eller andre shaker fordi det er det mest effektive vi kan spise. Vi vil ikke ha rådeller ressurser til å lage all mulig variasjon av mat fordi dagens mennesker spiste og drakk opp alt, samt forsøplet miljøet nok til å gjøre mark udyrkelig Anonymkode: 5a11d...d4a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 Det verste, etter min mening, er ikke at de trykker i seg megaburgere. Men at restaurant/spisested i det hele tatt tilbyr det er en skam. De vet at det blir (rikelig med) mat til overs, denne maten vil nok da gå rett i søpla. Å lage mat med vilje for å kaste det, det er bortkasta ressurser!! Men hey. Alt for litt PR eller?? Anonymkode: 0fe42...b86 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #5 Skrevet 23. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det verste, etter min mening, er ikke at de trykker i seg megaburgere. Men at restaurant/spisested i det hele tatt tilbyr det er en skam. De vet at det blir (rikelig med) mat til overs, denne maten vil nok da gå rett i søpla. Å lage mat med vilje for å kaste det, det er bortkasta ressurser!! Men hey. Alt for litt PR eller?? Anonymkode: 0fe42...b86 I tillegg promoterer de innsunkne livsstiler. Flere av maskottene deres har dødd. I tillegg spiser du gratis om du veier mer enn 160kg. Anonymkode: 2ac6e...fd9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #6 Skrevet 23. august 2018 Ops. Usunne livsstiler. Anonymkode: 2ac6e...fd9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #7 Skrevet 23. august 2018 Greit at USA er ekstreme, men vi er jo ikke helt borte her heller da. "Spis så mye du vil for...", "5 melkesjokolader for xxx kr". Og skal det skje noe handler det alltid om mat. Når skal vi spise neste gang, hva og hvor skal vi spise. Vi planlegger hele dagen vår rundt mat og måltider. Også samtidig med at folk sulter i hel andre steder i verden. Kanskje på tide å se på oss selv først, før vi legger skylden på andre. 🙄 Anonymkode: dff48...686 1
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 23. august 2018 #8 Skrevet 23. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I tillegg promoterer de innsunkne livsstiler. Flere av maskottene deres har dødd. I tillegg spiser du gratis om du veier mer enn 160kg. Anonymkode: 2ac6e...fd9 Serriøst? Så spesielt. Gir de virkelig gratis juni til mennesker som veier mer enn 160kg? Det gir null mening spør du meg
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #9 Skrevet 23. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det verste, etter min mening, er ikke at de trykker i seg megaburgere. Men at restaurant/spisested i det hele tatt tilbyr det er en skam. De vet at det blir (rikelig med) mat til overs, denne maten vil nok da gå rett i søpla. Å lage mat med vilje for å kaste det, det er bortkasta ressurser!! Men hey. Alt for litt PR eller?? Anonymkode: 0fe42...b86 Hey Anonymkode: 44434...423 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå