Vampen Skrevet 23. august 2018 #1 Del Skrevet 23. august 2018 Andre som følger med på dramaet med Jeffree Star, Manny Mua, Laura Lee, Nikita Dragun og Gabriel Zamora? Jeg vet nesten ikke hva jeg synes er mest underholdende, de dårlige unnskyldningene eller hvor hardt konsekvensene kommer. Jeg tror forøvrig Jeffree vinner: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Santi Skrevet 25. august 2018 #2 Del Skrevet 25. august 2018 Må helt ærlig si jeg blir forvirret: hva er det Laura Lee har gjort mot Jeffree (eller omvendt) og hvorfor driver han Zamora og bytter lag? Og alle drar opp dritt om hverandre og finner gamle rasistiske utsagn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 25. august 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 25. august 2018 1 time siden, Santi skrev: Må helt ærlig si jeg blir forvirret: hva er det Laura Lee har gjort mot Jeffree (eller omvendt) og hvorfor driver han Zamora og bytter lag? Og alle drar opp dritt om hverandre og finner gamle rasistiske utsagn? Ja, det er lett å bli forvirra. Hva Laura Lee og Manny Mua gjorde mot Jeffree Star har det vært mange teorier rundt, etter at de sluttet å være venner i fjor. Jeffree Star skrev i sin tid en tweet om at Laura Lee er «pure evil». Ingen av dem har snakket om detaljene, men hovedhistorien er vel at Laura Lee og Manny Mua brukte Jeffree Star. At det ikke var reelle vennskap, og at de først og fremst var ute etter følgerne, kontakter og oppmerksomhet. JS er jo mye større enn begge to, og begge vant mye på vennskapet med JS. Gabriel Zamora tror jeg følte seg dårlig behandlet. Etter at han dreit seg ut med tweeten som startet det hele var vennene hans plutselig bare opptatt av å redde egen ræv, spesielt Manny. I unnskyldningsvideoen sin nevnte han at han selv ikke har hatt dårlige opplevelser med JS, men at han har hørt vennene snakke om hvor jævlig JS er mot dem. Da serien med Shane kom følte han vel at det var noen stikk til ham og vennene der, og fyrte avgårde en tweet for å støtte vennene sine og seg selv, for så å oppleve å sitte med hele skylda alene. Det ser ut til at han tok kontakt med JS for å be om unnskyldning, og dermed fikk en del andre historier, som vel forklarte en del, som igjen trigget unnskyldningen. Jeffree Star har i sin tid hatt noen episoder med rasistsisk språk. Det er godt kjent, han har bedt om unnskyldning flere ganger, men det er fortsatt et enkelt kort å bruke mot ham. Som Gabriel Zamora også gjorde. Det trigget Internett til å grave opp rasistsiske tweets fra flere av de andre involverte, for å peke på dobbeltmoralen i å angripe JS for noe man selv har gjort. Etter det har det gått slag i slag. Laura Lee har etter sin elendige unnskyldning mistet noe slik som en en halv million følgere, pluss flere avtaler med merker. Manny Mua er også i fritt fall og unnskyldningen hans gjorde det ikke bedre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Santi Skrevet 25. august 2018 #4 Del Skrevet 25. august 2018 Takk for oppdatering. Okei wow, syns oppriktig synd i fyren når det virker som alle hele tiden prøver å bruke han (og med suksess, jeg så et par Laura-videoer i den perioden hun ofte var på kanalen, men fikk bare beskjed om å skru ned volumet hele tiden her hjemme: den stemmen, den stemmen!). Har egentlig bare fulgt med på han av den gjengen der, og ble litt glad over at moren som var hjemløs ikke prøvde å ta kontakt på grunn av det samme. Etter jeg så Shane-videoene heier jeg virkelig på han. Ja, han sa noe skikkelig kjipt for ti år siden, men han var jo tydeligvis på et veldig dårlig sted selv, og smelte etter alle som så i hans retning. Fikk forresten og skikkelig avsmak på Kat von D etter den instagram-posten hvor hun skrev hun ikke skulle vaksinere barnet sitt, osv. Så, håper han vinner. Får se noen gossip-videoer. Dumt den videoen du postet er slettet, haha. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 25. august 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 25. august 2018 1 time siden, Santi skrev: Takk for oppdatering. Okei wow, syns oppriktig synd i fyren når det virker som alle hele tiden prøver å bruke han (og med suksess, jeg så et par Laura-videoer i den perioden hun ofte var på kanalen, men fikk bare beskjed om å skru ned volumet hele tiden her hjemme: den stemmen, den stemmen!). Har egentlig bare fulgt med på han av den gjengen der, og ble litt glad over at moren som var hjemløs ikke prøvde å ta kontakt på grunn av det samme. Etter jeg så Shane-videoene heier jeg virkelig på han. Ja, han sa noe skikkelig kjipt for ti år siden, men han var jo tydeligvis på et veldig dårlig sted selv, og smelte etter alle som så i hans retning. Fikk forresten og skikkelig avsmak på Kat von D etter den instagram-posten hvor hun skrev hun ikke skulle vaksinere barnet sitt, osv. Så, håper han vinner. Får se noen gossip-videoer. Dumt den videoen du postet er slettet, haha. Jeg er helt enig! Og videoen var en live strøm som viste antall følgere for alle sammen. Social blade viser at Jeffree vinner med god margin, Manny har nå mistet 240 000 følgere, Laura nærmer seg 500 000, mens Jeffree har fått 1,5 millioner nye følgere. Jeg vil tro han tipper over til 10 mill. snart, mens de to andre er i fritt fall. Jeg liker Jeffree. Jeg «oppdaget» Laura og Manny fordi de hang med Jeffree, og jeg er helt enig angående stemmen til LL. Begge mangler også en god dose kreativitet, så det er mye av det samme. Har du sett en håndfull videoer av LL eller MM har du sett det meste. Det har heller ikke fristet å kjøpe noen av palettene deres. Jeffree derimot, er one of a kind. Jeg liker den uredde stilen (jeg holdt på å le meg ihjel når han endelig fyrte av mot Kat Von D, vaksinering og gamle konflikter), pluss at han skaper liv og røre. I en verden hvor alle «guruene» liker alt, er han et friskt innslag. Og det er kult at han har nådd et punkt hvor hans omtale faktisk påvirker salgstall, Huda sleit kraftig etter at han gikk ut og sa de plagierte et mindre merke. Så det er synlig at han ikke først og fremst lever av YouTube, han har flere vellykkede bedrifter og eget bra sminkemerke, så han trenger ikke å kysse rumper for å få plass på PR lister eller avtaler. Jeg likte ham før Shane serien, men jeg er helt enig, jeg heier enda mer på ham nå. Jeg tror de siste månedene har vært bra for ham. Både å møte Shane og co, åpne opp og snakke ut. Samt se tidligere venner få en kraftig dose karma. Han la ut et klipp på Snap hvor han gråt da han så videoen til Gabriel, så jeg tror nok mye av dette har påvirket ham mer enn han har vist. Her er noen av de latterlig mange gossip videoene som går gjennom det hele: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. august 2018 #6 Del Skrevet 25. august 2018 Forstår ikke helt hva dette går utpå. Er det parodi? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 25. august 2018 Forfatter #7 Del Skrevet 25. august 2018 Her er forresten unnskyldningene også: Gabriel sin var god, men Manny og Laura sine gjorde det bare verre for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 25. august 2018 Forfatter #8 Del Skrevet 25. august 2018 5 minutter siden, Honey Dew skrev: Forstår ikke helt hva dette går utpå. Er det parodi? Hahaha, nei, ikke parodi. Youtube er fullt av drama, med egne dramakanaler som rapporterer og gjør det hele større. Her er det noen av de største youtuberne innen sminke som har snublet ut i drama og krangling. Med millioner av følgere som følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 25. august 2018 #9 Del Skrevet 25. august 2018 JS er min favoritt youtuber og det er klart flere er sjalu på hans suksess og vil bli venn med han pga fame og få flere følgere. Få et kick i karrieren liksom. Har ikke orket å følge med på dette dramaet, men kan forstå de ville bli venn med han pga fame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 25. august 2018 Forfatter #10 Del Skrevet 25. august 2018 3 minutter siden, Christy89 skrev: JS er min favoritt youtuber og det er klart flere er sjalu på hans suksess og vil bli venn med han pga fame og få flere følgere. Få et kick i karrieren liksom. Har ikke orket å følge med på dette dramaet, men kan forstå de ville bli venn med han pga fame. Da har du gått glipp av mye bra «shade». Jeg likte JS kommentar på den siste videoen, at med alt som skjer i beauty communityen er det snart plass til at Nate kan starte sin egen kanal. Men sånn ellers er jeg helt enig. Jeg liker at JS ser ut til å ha funnet ordentlige venner i Shane Dawson og co, han ser ut til å ha det bra for øyeblikket. Og Shane sin kanal er jo ganske mye større enn Jeffree sin, så han er ikke ute etter fame and followers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 25. august 2018 #11 Del Skrevet 25. august 2018 At Manny og Laura i det hele tatt gadd å prøve seg mot Jefree, det skjønner jeg ikke. Han har såpass slagkraft at, så en skal slite om en kommer på kant med han. Likte Manny da han først startet opp, men han virket så thirsty for følgere og å komme seg opp, i tillegg til at han hadde skikkelig patchy bronzer, så slutta å følge med på han. Laura har jeg aldri skjønt greia med, såg henne først i en humorvideo med Patrick Star og der var hun jo grei nok, men klarer ikke stemmen hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 25. august 2018 Forfatter #12 Del Skrevet 25. august 2018 2 minutter siden, heavyheart skrev: At Manny og Laura i det hele tatt gadd å prøve seg mot Jefree, det skjønner jeg ikke. Han har såpass slagkraft at, så en skal slite om en kommer på kant med han. Likte Manny da han først startet opp, men han virket så thirsty for følgere og å komme seg opp, i tillegg til at han hadde skikkelig patchy bronzer, så slutta å følge med på han. Laura har jeg aldri skjønt greia med, såg henne først i en humorvideo med Patrick Star og der var hun jo grei nok, men klarer ikke stemmen hennes. Nei, jeg tror Manny og Laura egentlig vet det. Det er vel defor det for det meste har vært subtile greier og bak i kulissene. Dessverre for dem undervurderte Gabriel Zamora hvor dumt det var å legge seg ut med JS for åpen scene. Forklaringene fra Manny på hvorfor han «liket» de opprinnelige tweetene til Gabriel er bare dumme. De har egentlig hatt flaks mtp at JS har holdt kjeft så lenge, men nå ser de ut til å få alt med renter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 26. august 2018 #13 Del Skrevet 26. august 2018 Dette blir for avansert for meg som har nok med å følge med på dramaet mellom Greven og Your mind 🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 31. august 2018 Forfatter #14 Del Skrevet 31. august 2018 Noen som har fått med seg de siste avsløringene? At «guruene» får betalt $60000 for omtaler er helt sykt. Og enda sykere at de operer med enda høyere priser for negativ omtale av en konkurrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 31. august 2018 #15 Del Skrevet 31. august 2018 Ser alt for mange videoer, tweets osv. om dette for tiden, og jeg koser meg for mye med det i samme slengen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 31. august 2018 #16 Del Skrevet 31. august 2018 Trodde MM, JS og LL var bestiser jeg. De er jo på kanalene til hverandre hele tiden. Ikke at jeg følger noen av de slavisk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 31. august 2018 Forfatter #17 Del Skrevet 31. august 2018 1 time siden, Peonjenta skrev: Trodde MM, JS og LL var bestiser jeg. De er jo på kanalene til hverandre hele tiden. Ikke at jeg følger noen av de slavisk da. Var. Det skar seg mot slutten av fjoråret. 1 time siden, Moonwalker skrev: Ser alt for mange videoer, tweets osv. om dette for tiden, og jeg koser meg for mye med det i samme slengen Godt vi er flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg