AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 Har vært arbeidsledig en stund, og nettopp vært på et intervju til en jobb som telefonintervjuer innen markedsundersøkelser. Lønna er latterlig lav, men kunne trengt noen nyere referanser og spe på lønnen ved siden av studiene. Ser ikke for meg å jobbe der lenge, tror dette er en jobb man blir fort sliten(sitter vel i telefon hele dagen?) og det orker jeg ikke over lengre tid. Er også mye gjennomtrekk der. Ville dere tatt en slik jobb eller bare fortsette å søke andre jobber istedet?(skal gjøre det uansett) . Følte de prøvde å selge jobben bedre inn enn den egentlig og. Jeg aner ikke hvordan folk på dette stedet er, men tenkte å gi det en sjangs og komme på opplæringsvakt. Men er enda usikker. Anonymkode: f8059...d85
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 Nei, hadde ikke tatt en slik jobb. Vet selv hvor irriterende det er at de ringer meg, selv om jeg gir beskjed jeg ikke er int. 3dje gangen de ringer om det samme eksploderer jeg og stakkars den som ringer da. Anonymkode: 42863...b33 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå