Gå til innhold

Oppfordring til et sidesprang..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt enig med Hu i Svingen ! Syns du burde kaste deg inn i hete verbale fantasier, det må da være deilig for en mann å høre ! Så mannen din forstår ikke at du kan få følelser for en du har sex med ? Jeg selv (og jeg tror mange med meg) kunne aldri ha sex med en jeg ikke følte noe tiltrekning mot. Det må jo være litt romantikk ?

Ikke gjør noe du ikke har lyst til, jeg synes din manns forslag høres helt sykt ut, men vi er alle forskjellige......

FANNY :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Queenblue
Skrevet

Jeg får begynne å fantasere da, og si at det har skjedd. Så får jeg se hvordan virkning det har. Jeg har i hvert fall skjønt at vi er helt forskjellige på det området. Jeg har spurt flere ganger over lang tid om han virkelig mener det, og at det ikke bare er et innfall. Men JA det gjør han. Har villet det bestandig, men ikke sagt det før nå. Vet ikke helt hvor jeg skal finne saftige detaljer, men det dukker vel opp noe.. Føler meg utrygg av dette ønsket jeg, og vet ikke helt hvor han vil hen.

Gjest Gjesten
Skrevet

Mannen i et par som svarer her (40/43)

Vi har hatt trekant, firkant og sett på og knulla i samme rom som andre par. Må bare si at jeg var "litt" gira på dette før vi prøvde men nå som vi har prøvd er det ikke så farlig men det er spennende å prate om det i ettertid. Vi bruker å prate om det under forspillet. Tror ikke du skal ha noen mistanker om mannen din (ikke gla i meg mer osv) tror bare at dette tenner han og at han liker å prate/fantasere om det. Gå for fantasiene du. Men er viktig som andre også har sagt at du ikke skal la deg presse til noe, men hvor går grensen for å gjøre noe for den man er glad i og til å la seg presse til det? det er det vel bare du som kan svare på.

Lykke til

Gjest Queenblue
Skrevet

Ja hvor går grensen? Hvor mye skal jeg gjøre for han jeg er glad i? Møte en annen, ligge med en annen, ta med en annen mann hjem? Eller evt et par?

Synes jeg (stort sett) prøver så godt jeg kan. Ikke snu ryggen til og late som jeg sover.. gjør det han vil, det meste i hvert fall. I bilen, i skogen. Men hva med meg da, skal det liksom være en bonus at jeg får tillatelse til å ligge med en annen? Må ærlig innrømme at jeg synes dette er vanskelig å forstå. Og jeg føler meg presset. Skjønner jo at vi er helt forskjellige her.

Gjest Embla s
Skrevet

Enig med Hu i svingen; dikt opp noen saftige historier!

Gjest Gjesten
Skrevet

Jeg hadde gjort mye for kona mi men jeg hadde ikke gjort ting jeg absolutt ikke hadde lyst til! Sånn jeg leser dine innlegg så tror jeg ikke det hadde kommet noe godt ut av å prøvd dette for dere. Må inrømme jeg har mast mye om forskjellige ting. Det å være med på trekant med to jenter skal liksom være drømmen for alle menn. Vel drømmen var bedre enn virkeligheten for min del. Men jeg har sluttet å mase. Er veldig vanskelig dette men tror jeg må si at ikke gjør noe du ikke har lyst på bare for å tekkes han.

Gjest porselen
Skrevet

Du må iallfall ikke gjøre noe du ikke vil selv, det kommer ikke noe godt ut av å tilfredsstille den andre part hele tiden, det må være noe du selv også tenner på.

Men jeg holder med Hu i svingen, bruk fantasien og fortell "eventyr". Mangler du fantasi, les noen cupido-blader eller andre erotiske historier.

De gangene jeg ikke har helt tenning så fantaserer jeg fram både det ene og det andre, mye av det vet jeg at jeg ikke kommer til å prøve i virkeligheten. Men det fungerer fint som tennstikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...