Gjest Queenblue Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 For en stund tilbake fikk jeg en oppfordring om å ha et sidesprang. Mannen min synes det skulle være spennende, og han ville at jeg skulle ha det godt. Dette var ingen ny tanke, men han hadde bare ikke sagt det før.. Vi har vært gift i mange år, og ingen av oss har vært utro. Jeg må innrømme at jeg ble skuffet, og det kunne han ikke skjønne. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, føler meg rimelig usikker..
Samantha Skrevet 13. mars 2005 #2 Skrevet 13. mars 2005 Hmm.... Vil han at kun du skal ha et sidesprang? Eller er det sånn at viss du har et, så kan han og ha et?
Gjest Queenblue Skrevet 13. mars 2005 #3 Skrevet 13. mars 2005 han synes det hadde vært SÅ spennende om jeg hadde vært utro. Han kunne vel kanskje tenke seg å ha et sidesprang han også, men det viktgste var at jeg hadde det. Og at jeg fortalte om det etterpå. Detaljene. Synes hele greia er så rart.. Hva skal jeg gjøre? Hadde aldri drømt om å få en sånn oppfordring.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #4 Skrevet 13. mars 2005 Det høres ut som om din mann leker med ilden. Hver sin smak. Hadde min mann sagt noe slikt (eller vært/blitt den typen) hadde jeg stilt store spørsmålstegn ved forholdet vårt og absolutt tatt det opp til revurdering.
Gjest Queenblue Skrevet 13. mars 2005 #5 Skrevet 13. mars 2005 Tanken har streifet meg, flere enn en gang. Blir inmari usikker. Vi har barn og det er ikke bare bare å gå fra hverandre heller. Dette er ikke noe jeg kan diskutere med venner, føler meg skamfull :oops: selv om jeg ikke synes jeg har noen grunn for det. Er veldig glad for synspunkter og råd.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #6 Skrevet 13. mars 2005 Jeg synes ikke det høres så merkelig ut. Det er jo de, både kvinner og menn, som tenner voldsomt på å se kjæresten sin ha sex med en annen. Og så har du de som driver med swinging. Men jeg vil tro at hvis man skal gjøre slikt må begge være 100% sikre.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #7 Skrevet 13. mars 2005 Jeg hadde blitt helt :o om mannen min hadde foreslått noe sånt...............
Gjest Queenblue Skrevet 13. mars 2005 #8 Skrevet 13. mars 2005 Det tenner tydeligvis han veldig, men ikke meg. Det har han villet bestandig, sier han, men aldri sagt noe før nå. Swingers er ikkeno for meg. Han har lyst å utforske alle grenser tror jeg, har lyst til alt. Nesten da. Det er vel bare jeg som setter grenser da, og jeg vet ikke om jeg har lyst å flytte mine grenser så mye. Prøver å tenke fornuftig, at han har jo også rett til å gjøre det han vil. Men ikke at han skal bestemme om jeg skal ha en affære eller ikke. Det vil jeg bestemme selv, hvis det skulle bli aktuelt. Og jeg aner ikke hvordan jeg ville reagere hvis jeg fikk greie på at han hadde hatt et sidesprang. Og det har jeg sagt med store bokstaver. Ble jo inmari skuffa, skjønner det bare ikke. Dette er svar til både Hixerbear og Tex. Jeg har ikke lært meg å kopiere sånt fint inn som dere kan.. :oops:
Gjest wiola Skrevet 13. mars 2005 #9 Skrevet 13. mars 2005 Er det ikke bedre at dere sammen har trekant med en annen mann? Syns det måtte føles mye mer riktig enn at du skal "turnere" på egenhånd?
Gjest Bellatrix Skrevet 13. mars 2005 #10 Skrevet 13. mars 2005 Ikke gjør noe du ikke vil i hvert fall.
Gjest Queenblue Skrevet 13. mars 2005 #11 Skrevet 13. mars 2005 Hehe.. Jeg er meget skeptisk til å turnere :-) ,som du kalte det, på egen hånd. Vet ikke om jeg er noe mer innstilt på en trekant. Det er jo bedre med en god trekant, enn en ond sirkel. Vet en som ville bli kjempeglad for det da.. Men jeg vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere, føler meg meget usikker på hele greia.
Hu i Svingen Skrevet 13. mars 2005 #12 Skrevet 13. mars 2005 Det er jo bedre med en god trekant' date=' enn en ond sirkel. [/quote'] Nå lo jeg skikkelig godt! Men for å svare deg litt mer alvorlig: Ikke gjør noe eller bli med på noe som du ikke selv har lyst til og tenner skikkelig på. Min eks maste høl i huet på meg om trekant med en annen mann, men når det først skjedde slet han enormt med det etterpå. Veldig ofte egner fantasier seg best som nettopp fantasier. Det høres i alle fall ut som om dere prater åpent om dette, og det synes jeg er bra. Men husk å sette ned foten hvis du er i tvil. Opplevelser som ikke klaffer limer seg fast på netthinnen, og du blir egentlig aldri kvitt dem i ettertid. Et alternativ er en form for rollespill, hvor du dikter opp historier og foteller dem til ham som om de skulle være virkelighet. Ikke sikkert det funker for dere, men det funket for eksen min i alle fall - og det kan faktisk være veldig moro!
FANNY Skrevet 13. mars 2005 #13 Skrevet 13. mars 2005 Jeg synes og oppfordringen var merkelig..... Det første jeg ville tenkt på var om han har hatt sidesprang siden han tydeligvis tenner på det. Er han ikke redd for følelsene dine da ? Hva om du får følelser for den du har sex med ? Synes heller mannen din burde spørre seg selv om hva han kan fornye seg med og hva han kan gjøre som er godt for deg! FANNY
Hu i Svingen Skrevet 13. mars 2005 #14 Skrevet 13. mars 2005 Jeg synes og oppfordringen var merkelig..... Det første jeg ville tenkt på var om han har hatt sidesprang siden han tydeligvis tenner på det. Er han ikke redd for følelsene dine da ? Hva om du får følelser for den du har sex med ? Synes heller mannen din burde spørre seg selv om hva han kan fornye seg med og hva han kan gjøre som er godt for deg! FANNY Det er mange menn som tenner på tanken om å se sin dame sammen med en annen mann - eller å høre om det. Det har ingenting med fornying i sengen å gjøre - det er rett og slett en spesifikk ting noen tenner på. Men han bør vite hva han ber om, ja - ikke sikkert det er like festlig når det faktisk har skjedd...
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #15 Skrevet 14. mars 2005 Vet ikke om jeg hadde turt jeg. Det som foreløpig er en fantasi hos ham, kan godt hende vil slå ham hardt i ansiktet dersom det blir virkelighet... og hva da?
Gjest Lillevillemeg Skrevet 14. mars 2005 #16 Skrevet 14. mars 2005 Vel, jeg har akkurat samme fantasi som kjæresten din - bare at jeg er jente. Har mange ganger oppmuntret kjæresten min til å ha sex med andre jenter (skjønt vil ikke kalle det å være utro, siden han tross alt aldri gjorde noe bak min rygg eller uten min tillatelse) og han har også gjort det et par ganger. Synes det er skikkelig opphissende å tenke på jeg, og i lang tid etterpå forteller han om hvordan det var mens vi har sex, for å tenne meg. Imidlertid hender det at han forteller "feil" ting og da blir jeg litt lei meg (når han beskriver dem på en mer positiv måte enn han beskriver meg). Men i hovedsak har det vært positivt for forholdet vårt. Nå er det lenge siden sist, for han har ikke sexlyst nok til hverken meg eller andre.. Og det er myyyye verre :veldigsur:
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #17 Skrevet 14. mars 2005 Jeg oppfordret en tidligere samboer av meg til å flørte med andre jenter, og til å ta en pause fra meg og ligge med andre. Jeg håpet at jeg ville føle sjalusifølelser for ham da, slik at jeg skulle oppdage at jeg ennå hadde noen følelser for ham...
Gjest Queenblue Skrevet 14. mars 2005 #18 Skrevet 14. mars 2005 Jeg tror ikke han har hatt et sidesprang. Jeg har ikke lyst på en trekant, bare "i hodet mitt", ikke i virkeligheten. Tror også at hvis jeg har et sidesprang, så kan jeg få følelser for den nye. Men det kan han ikke forstå. Tror også jeg ville bli veldig sjalu hvis han hadde en annen, jeg tenner overhodet ikke på det. Vet at han gjerne vil jeg skal fortelle for tidligere forhold, og det tenner han veldig. Men nå er jo alt fortalt..kanskje jeg skal prøve å dikte opp historier? Jeg har heller ikke sansen for partnerbytte eller swingers, tror jeg blir kan bli rimelig sjalu. Vet ikke da..
Hu i Svingen Skrevet 14. mars 2005 #19 Skrevet 14. mars 2005 Synes du skal gå for noen saftige historier, ja. Kanskje han kan få nok utbytte fra dem hvis du drar på litt skikkelig? Fortell om noe litt ekstra kinky da vet du... :-)
amelia1 Skrevet 14. mars 2005 #20 Skrevet 14. mars 2005 Dessuten er ofte fantasiene bedre om de forblir fantasier...Konsekvensene av å sette de ut i livet vet man ikke noe om på forhånd. Jeg ville også vært litt redd for å få følelser for denne andre. Tror nok også at det kunne blitt et slags "spøkelse" i forholdet til din samboer. Ser ikke helt hvordan man skal kunne fortsette som om ingenting hadde skjedd. Uansett er dette noe man må være 100% sikker på før man eventuelt setter det ut i livet. Dessuten skal ingen kunne tvinge eller presse deg til noe du ikke ønsker selv. Innerst inne er vel dette en fantasi, og vil han egentlig at du skal gjøre noe med det? Er ikke helt sikker på det!Kanskje bare noe han tror selv. Ville vært litt skeptisk jeg ja. Ikke nødvendigvis i forhold til din mann, men til å sette denne fantasien ut i livet. Tenk dere om iallefall! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå