høst Skrevet 18. august 2002 #1 Skrevet 18. august 2002 Er det vanlig at også brudgommen drar til frisør på bryllupsdagen eller ordner han frisyren selv? Hva gjør deres menn?
Tullerusk Skrevet 18. august 2002 #2 Skrevet 18. august 2002 Min utsatte klippen til den dagen, så ble han ordnet på håret også...
Augustbrud02 Skrevet 18. august 2002 #3 Skrevet 18. august 2002 Min kjære hadde så kort hår på dagen vår at han ikke hadde behov for å gå til frisør. Han klipte seg uken før bryllupst og var så nyklipt og fin atte.
viwi Skrevet 18. august 2002 #4 Skrevet 18. august 2002 Min mann var hos frisøren ca en uke før bryllupet og klipte det slik at det var bare for han å ha i litt gele - vips så var han aldeles nydelig!!!
scorpion73 Skrevet 18. august 2002 #5 Skrevet 18. august 2002 Min kjære var ikke hos frisør, men han har langt hår, og skulle bare la hårstrikken ligge hjemme denne dagen. Moren hans fønet det og hadde oppi litt skum.
Cilla Skrevet 18. august 2002 #6 Skrevet 18. august 2002 Min mann var hos frisøren like før jeg kom dit,han var froholdsvis nyklipt så han bare pusset på sveisen og hadde i litt gele.
Tvilling76 Skrevet 19. august 2002 #7 Skrevet 19. august 2002 Min kommende svigerfar er frisør mester og anbefaler på det sterkeste å ikke klippes samme dag som bryllupet. Vi skal i et bryllup lørdag førstkommende, og min samboer klipper seg imorgen (5 dager før), dermed får frisyren tid til "å legge seg" (han har helt kort hår). Jeg derimot skal dit lørdag for å få hjelp til å sette opp håret.
Mrs. B Skrevet 19. august 2002 #8 Skrevet 19. august 2002 Min kjære mann var hos frisøren en drøy uke før bryllupet. Vi synes ofte håret hans blir litt for nyklippet de første par dagene, derfor ville han gjøre det noen dager i forveien slik at det rakk å bli riktig fint.
Augustbrud02 Skrevet 19. august 2002 #9 Skrevet 19. august 2002 Min kommende svigerfar er frisør mester og anbefaler på det sterkeste å ikke klippes samme dag som bryllupet. Vi fikk høre akkurat det samme. Ideelt sett skal visst håret klippes ca 2 uker før bryllupet, men min kjære klippet seg 5 dager før bryllupet og ble kjempefin allikevel.
Furstina Skrevet 19. august 2002 #10 Skrevet 19. august 2002 Det ska inte behöva vara nödvändigt med frisörbesök på självaste dagen för din man. Se till att få en klippning någon vecka i förväg som de övriga tipsar om. Jag rakade min man 3 dagar före bröllopet för att få rätt längd på stubben, med den frisyren är det inte nödvändigt med frisörbesök över huvudtaget. :blunke: Skägget trimmade han ner några veckor innan, och putsade med sax dagen innan bröllopet. Både vad det gäller hår och skägg så "testade" vi vid hur många dagar det var som bäst innan bröllopet.
Lady79 Skrevet 19. august 2002 #11 Skrevet 19. august 2002 heisann!! er enig med de andre...min kommende skal vel til frisøren en av dagene før bryllupet...dessuten skal hans kusine pynte og frisere meg så hun tar vel å styler han opp litt på bryllupsdagen og....sånn rett før meg eller noe.... ååååhhh....jeg gleder meg sånn....men det er så lant tid igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå