Gå til innhold

Har ikke trent på mange mange år - hvordan komme i form igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært en sofagris i snart 8 år, bare gått litt turer, men ikke noe mer enn det. Og nå i dag jeg prøvde jeg på meg en kjole som jeg ikke har gjort i løpet av de åra....ja nemlig den passet ikke SELVSAGT!!!! Så nå skal det til med andre boller her. 

Nå trenger jeg både motivasjon, tips og hva enn det måtte være for å komme i gang igjen for å formen og ikke minst komme inn igjen den forbaska kjolen igjen. Så nå er det bare å kjøre på med tips og gode råd....for nå trenger jeg et realt spark bak....

Håper det er flere som blir på lasset....kanskje vi kan lage en tråd for å følge hverandre opp og ikke sparke oss selv bak for å komme i form igjen. For mitt vedkommende så er det nok at jeg går i 10  minutter og svetten renner som en foss...ja så ille er det...

SÅ NÅ SKAL DET TRIMMES!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hilsen

Frustrert 37år

Anonymkode: 73436...a40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan?? Du får begynne å trene. Det er ikke akkurat komplisert............ 

• Liker 1
Skrevet

Vil begynne å trene selv! Har 5 kg til målvekt, men vi får se om jeg er fornøyd sånn utseendemessig når jeg har kommet dit. Ligger egentlig på trivselsvekta nå (kroppen lander alltid der tilslutt). 

Det jeg har gjort for å komme litt igang, er korte øvelser på YouTube. Jeg har også kjøpt krom som skal dempe søtsuget (for det hjelper ikke akkurat. Spiser jeg sunt, er det lettere og mer motiverende for meg å trene). 

Så noen øvelser på morgenen eller mens barnet sover, så er man godt igang. Man kan eskalere det til større treningsøkter, gåturer eller treningssenter. 

Anonymkode: 32b3d...370

Skrevet

Jeg syns jeg har trent mer de siste månedene enn på lenge- men går jo ikke ned i vekt! Ok har kanskje ikke vært så flink med kosten men har prøvd å være flink iallfall..... Hva er best trening for å ta av?

Anonymkode: 5a613...0b4

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært en sofagris i snart 8 år, bare gått litt turer, men ikke noe mer enn det. Og nå i dag jeg prøvde jeg på meg en kjole som jeg ikke har gjort i løpet av de åra....ja nemlig den passet ikke SELVSAGT!!!! Så nå skal det til med andre boller her. 

Nå trenger jeg både motivasjon, tips og hva enn det måtte være for å komme i gang igjen for å formen og ikke minst komme inn igjen den forbaska kjolen igjen. Så nå er det bare å kjøre på med tips og gode råd....for nå trenger jeg et realt spark bak....

Håper det er flere som blir på lasset....kanskje vi kan lage en tråd for å følge hverandre opp og ikke sparke oss selv bak for å komme i form igjen. For mitt vedkommende så er det nok at jeg går i 10  minutter og svetten renner som en foss...ja så ille er det...

SÅ NÅ SKAL DET TRIMMES!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hilsen

Frustrert 37år

Anonymkode: 73436...a40

Sett opp en plan på hvor mange dager pr uke du skal trene. Ikke ha for mange økter i starten da en fort kan miste motivasjonen. Kostholdet er også viktig å passe på om en skal ned i vekt. Eventuelt kan du få hjelp av en PT til å få et trenings opplegg som passer til dine mål og til å få motivasjonen opp

Det går kun på deg, resultatet kommer om du klarer å holde det gående. En økt her og der hjelper lite

Skrevet

30 days shred på YouTube er en god begynnelse 😊

Anonymkode: bf10e...656

Skrevet

Vil også anbefale 30 day shred. 😃Det er hardt i begynnelsen men programmet er super effektiv. Har trent til Jillian Michaels i ett par mnd nå. Startet med 30 day shred og gikk over på de hardere programmene etterpå. Er 35 år og har fått markerte muskler. 

Anonymkode: 8aaa8...c17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...