Gå til innhold

Passer blå dress seg på jobbintervju til revisorselskaper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymkode: 9067a...28c

Skrevet

Ulike firmaer og ulike geografiske steder har ulik dresskode. De store selskapene og i de største byene har gjerne strengere dresskode enn i en småby, hvor du like gjerne kan møte en revisor i dongeribukser og strikkegenser. Du må sjekke dresskoden der du skal, for både over- og underdressing er flaut.

Anonymkode: 8c843...68b

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ulike firmaer og ulike geografiske steder har ulik dresskode. De store selskapene og i de største byene har gjerne strengere dresskode enn i en småby, hvor du like gjerne kan møte en revisor i dongeribukser og strikkegenser. Du må sjekke dresskoden der du skal, for både over- og underdressing er flaut. 

Takk for svar. Virker som det er dress som gjelder hvertfall. Føler meg bedre i mørkeblå enn svart dress, men leste et sted at det var mindre formelt. Tenkte brune sko, brunt belte, mørkeblå dress og lyseblå skjorte.

Skrevet

Da er valget ditt helt safe. Lykke til! 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal man ha på seg dress når man sorterer kvitteringer og blar i gammel skit alle andre har glemt? Dårlig betalt er det også.

Anonymkode: c64ac...75e

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Da er valget ditt helt safe. Lykke til!  

Takk!

Skrevet

I det antrekket vil du være helt på linje med 95% av mine mannlige kollegaer i ett av de fire store. De siste prosentene har grå dress. Ingen har svart.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Eliza Doalot said:

I det antrekket vil du være helt på linje med 95% av mine mannlige kollegaer i ett av de fire store. De siste prosentene har grå dress. Ingen har svart. 

Godt å høre! :)

Skrevet

Velg mørkeblå eller navy. Sort dress er forbeholdt begravelser. 

Anonymkode: a7fa8...4f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...