AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 Er på utkikk etter leilighet og i den ene annonsen så står det at de første 400 kWh hver mnd er inkludret i leia. Men hvor mye er egentlig 400 kWh? Sånn rent fysisk/praktisk. Er det knapt nok bare det å ha på lyset eller er det nok til oppvarming og vanlig bruk av diverse apparater? Anonymkode: e69b3...98c
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 Normalt forbruk på en en leilighet er 9000kwh pr år, det vil si 750kwh pr mnd. Da vil den innkluderte strømmen være for ca 14 dagers normalt strømforbruk Anonymkode: 02e5e...231
debattanten Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 Spørs veldig altså. Jeg vil tro at det kan bli litt lite på vinteren, men i sommerhalvåret burde det holde til å drive alt.
Ullvott Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 400 kWh per mnd er nok litt snaut til å dekke hele forbruket til en leilighet, men det kommer selvsagt an på så mye: -hvor godt isolert leiligheten er -hvor stor leiligheten er -om du har alternative oppvarmingskilder -hvis strøm er eneste oppvarming: hvor i landet du bor og hvilken innetemperatur du liker å holde Her er en oversikt over sånn noenlunde representativt strømforbruk for ulike boligtyper, men som de også sier, varierer det MYE.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #5 Skrevet 23. august 2018 Takk. Regnet jo med at det varierer en hel del, men om jeg holder forbruket sånn noenlunde innenfor normalen så kan jeg regne med å måtte betale for halve måneden ca da. Sånn pluss-minus Anonymkode: e69b3...98c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå