Huldra:) Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 Hva synes dere om "Slankekrigen" som går på TVNorge på søndager kl.20?? Og: Vet noen av dere når reprisen går??
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2005 #2 Skrevet 13. mars 2005 Så reprisen i går, rett før det programmet med hun bøllete sure Du har sparken-dama begynte!
Gjest Madeline Skrevet 13. mars 2005 #3 Skrevet 13. mars 2005 Jeg følger med på programmet og må innrømme at jeg liker det :oops: .
Huldra:) Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2005 Jeg følger med på programmet og må innrømme at jeg liker det :oops: . Jeg og Synes det står stor respekt av det deltakerne gjør jeg. De har fått en unik sjanse til å forandre livene sine, og jeg synes de er heldige. At det blir vist på TV må jo bare være inspirerende for dem!
Samantha Skrevet 13. mars 2005 #5 Skrevet 13. mars 2005 Reprisane går kl.18.30 på lørdagane. Eg likar det! Og gledar meg til finalen ikveld. Blir spennande å sjå kven som blir The Biggest Looser. :-)
Gjest Cerise Skrevet 13. mars 2005 #6 Skrevet 13. mars 2005 Hvem er igjen nå da?ikke sett det på en stund jeg..
Dødspingvinen Skrevet 13. mars 2005 #8 Skrevet 13. mars 2005 Jeg syns det kjempebra, jeg. Regner med at Gary kommer til å vinne hele sullamitten.
Samantha Skrevet 13. mars 2005 #9 Skrevet 13. mars 2005 Eg håpa Kelly vinne, men trur Ryan vinne. Gary har imponert meg heile tida, og eg kan ikkje skjønne kordan han skal klare å gå ned meir no. Mens Ryan har derimot fortsatt masse å gå på. Veit jo ikkje kordan finalen blir då. Om det blir vekttap i % eller kg, og om det blir andre testar.
Gjest Madeline Skrevet 13. mars 2005 #10 Skrevet 13. mars 2005 Eg håpa Kelly vinne, men trur Ryan vinne. Gary har imponert meg heile tida, og eg kan ikkje skjønne kordan han skal klare å gå ned meir no. Mens Ryan har derimot fortsatt masse å gå på. Veit jo ikkje kordan finalen blir då. Om det blir vekttap i % eller kg, og om det blir andre testar. Jeg tror Ryan vinner siden han er den som har mest å gå på, men jeg håper på Gary. Skal følge med i kveld.
Dødspingvinen Skrevet 13. mars 2005 #11 Skrevet 13. mars 2005 Det ble nok Ryan, ja. Men når jeg så han, syntes jeg det var velfortjent. Han var jo blitt totalforandret. Ikke halvparten igjen av han engang.
Gjest Madeline Skrevet 13. mars 2005 #12 Skrevet 13. mars 2005 Det ble nok Ryan' date=' ja. Men når jeg så han, syntes jeg det var velfortjent. Han var jo blitt totalforandret. Ikke halvparten igjen av han engang.[/quote'] Det var nok fortjent, men det ble veldig jevnt. Det var bare et fattig poeng mellom Ryan og Gary. Blir spennende å se hvem av de andre som vinner 100000 dollar neste uke.
punkyB Skrevet 13. mars 2005 #13 Skrevet 13. mars 2005 Bra serie - faktisk en reality som gjør noe bra for deltagerne! Gary hadde jo ikke kunnet slanke seg mer - han ble jo veldig slank. De andre to hadde jo flere kilo å ta av. Vet ikke om det var helt rettferdig selv om man regnet i prosenter. Men hovedpoenget virket jo å være at alle lærte seg en ny livsstil. Litt urettferdig at nr 4 får 100 000 dollar mens 2-3 får ingenting - men blir spennende å se hvem det blir ja. Jeg så ikke serien helt i begynnelsen så derfor har jeg ingen aning om hvem det blir.
Cupcake Skrevet 13. mars 2005 #14 Skrevet 13. mars 2005 Har sett det et par ganger, og synes det er et helt greit program. Huff som de svetter og sliter, men de har jo godt ned mye av det da. Synes de er flinke!
Samantha Skrevet 13. mars 2005 #15 Skrevet 13. mars 2005 Var absolutt fortent seier til Ryan. Men litt surt for Gary at det kun var et bittelite poeng som skilte dei. Syns og det er urettferdig at nr. 4 får premie, som nokon nevnte her oppe. Syns Gary og Kelly kunne delt dei 100 000$. Men men, det blir jo ikkje god TV viss alle skal vere snilde og rettferdige heile tida
Gjest lilletroll Skrevet 14. mars 2005 #16 Skrevet 14. mars 2005 Synes det har vært god reality, og har fulgt med. Synes også på en måte Gary hadde fortjent å vinne, for han var jo faktisk i mål, han!! Han kunne jo ikke gå ned mer. Kelly hadde mest igjen synes jeg, mens Ryan jo har gått ned mest, så han fortjente jo sånn sett og vinne. Men jeg synes også det er urettferdig at 4eren får penger.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #17 Skrevet 14. mars 2005 Synes det er litt spennende at de kårer en 4.er jeg, for det viser hvem som fortsatte det gode arbeidet etter at de trodde spillet var over....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå