Gå til innhold

Bensinstasjonsburgere...rikets tilstand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag prøvde jeg å kjøpe en burger på en YX stasjon. Masse reklame, ingen priser. Betjeningen henviser meg til en datamaskin der man kan bestille og se priser. Finner ingen burgere som ikke er meny: "Nei, du kan ikke kjøpe burger uten drikke". "Tuller du?", spør jeg. "Slik er menyen vår".

Jeg humrer litt over den marxistisk-leninistiske tilnærmingen til kundebehandling og sier farvel til partikongressen på YX.

Hos Esso serverer de akkurat det man velger, til overraskende greie priser. Vel, "overraskende": Midt i burgeren ligger en velkrydret, brunsvidd skive av kjøttliknende slakteavfall. Det går nok ned, men guri som jeg får lyst til å desinfisere meg innvendig med en solid dram.

Er dette blitt den nye standarden på veimat? Sjeldent jeg spiser hurtigmat, men måtte bare ha i dag...og dette var ufattelig triste greier. Hvor kan man få tak i burgere av kjøtt uten å måtte smoosje det ned med cola?

Anonymkode: c46a8...18d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du? "Det går ned". Du er en del av problemet, sorry ass. 

Anonymkode: a611f...eef

• Liker 3
Skrevet

Det er ingen som tvinger deg til å drikke. 

Anonymkode: 79543...8de

Skrevet

De har yoghurt og olapakke på bensern liksom, ingen tvinger deg til å spise mat du ikke synes er digg.

Anonymkode: 1a749...133

• Liker 2
Skrevet

Hos oss kan du få kjøpt burgeren med eller uten drikke - eller andre ingredienser. Hilsen en annen YX-stasjon. ☺️

Anonymkode: ef5a4...21d

• Liker 2
Skrevet

Min lokale YX stasjon lar oss også kjøpe mat uten drikke. Merkelig. 

Anonymkode: 79be2...bd3

Skrevet

Ingen må ha overpriset bensinstasjonsburger. Skjerp deg.

Anonymkode: e5dbc...17e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...