AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 Når dere ser hva som skrives her. Anonymkode: a1668...408
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Når dere ser hva som skrives her. Anonymkode: a1668...408 Hvorfor skal vi muslimer være misforstått, vi er som alle andre mennesker. Mener du at islam er misforstått? Anonymkode: 3b0c2...c1c
SoWhat? Skrevet 24. august 2018 #3 Skrevet 24. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal vi muslimer være misforstått, vi er som alle andre mennesker. Mener du at islam er misforstått? Anonymkode: 3b0c2...c1c Mange forbinder ekstremister som IS som "vanlige" muslimer. Noen tenker at muslimer er dere med dårlig kvinnesyn, og som bla voldtar oftest. Det er mye skrevet sånt her på forumet ( og ellers). Hvis du har fulgt med? Det var nok det Ts mente, men det er hva jeg tenkte. Og bare så det er sagt : iningen er som "alle andre", og det er jo en viss forskjell på utøvelse av forskjellige religioner da. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #4 Skrevet 24. august 2018 7 timer siden, SoWhat? skrev: Mange forbinder ekstremister som IS som "vanlige" muslimer. Noen tenker at muslimer er dere med dårlig kvinnesyn, og som bla voldtar oftest. Det er mye skrevet sånt her på forumet ( og ellers). Hvis du har fulgt med? Det var nok det Ts mente, men det er hva jeg tenkte. Og bare så det er sagt : iningen er som "alle andre", og det er jo en viss forskjell på utøvelse av forskjellige religioner da. At folk tror det verste om muslimer er ikke noe vi går rundt og tenker på. Det er fordi det er ikke slik vi praktiserer vår religion. Så ja det er utrolig mye misforståelser om islam og muslimer, men jeg personlig bryr meg ikke om det. Anonymkode: 3b0c2...c1c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå