Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal søke jobb og er forsåvidt ferdig med søknaden. Men er ett avsnitt jeg er veldig usikker på om jeg skal ha med eller bytte ut. 

Jeg har skrevet at jeg ikke har noen spesiell erfaring innenfor yrket utenom at jeg har vært med moren min på jobb i forbindelse med noe greier på skolen (hun jobber med noe lignende som jeg søker på) og da har jeg fått være med de som har samme jobb som jeg søker på. Også har jeg skrevet at keg har fått et innblikk i hva jobben går ut på.

Burde jeg ha med det, eller droppe det?

Takk for hjelp!:)

Anonymkode: fc4d1...50f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke skriv at du har lite erfaring med yrket. Fremhev den erfaringen du har i forbindelse med yrket i stedet (innblikk, arbeidsoppgaver, holdninger til arbeidet, arbeidsmiljøet du har sett). Uansett; dropp setningen om lite erfaring.

Skrevet
4 timer siden, Moonwalker skrev:

Ikke skriv at du har lite erfaring med yrket. Fremhev den erfaringen du har i forbindelse med yrket i stedet (innblikk, arbeidsoppgaver, holdninger til arbeidet, arbeidsmiljøet du har sett). Uansett; dropp setningen om lite erfaring.

Da er det forandret på!

Burde jeg ha med hva jeg liker å gjøre på fritiden, selvom det ikke direkte er knyttet opp mot jobben?

Anonymkode: fc4d1...50f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...