Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #1 Del Skrevet 13. mars 2005 Har vondt i mitt høyre bryst som har silikon implantat, som ble lagt inn for 7 år siden. Finnes det sider for folk som har plager etter brystoperasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 13. mars 2005 #2 Del Skrevet 13. mars 2005 Hei! Dersom du har vondt må du gå til din kirurg og få sjekket brystet med en gang. De kan være en lekkasje, eller en svulst. Å lese på nettsider gir deg ingen sikre svar på hva dette kan være. Dersom man har plager må disse behandles så raskt som mulig slik at de ikke utvikler seg. Oppsøk din kirurg straks! Lykke til! Hilsen CeeCee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #3 Del Skrevet 13. mars 2005 Trådstarter igjen Jeg vet det ikke er kreft, da jeg akkuratt har tatt mammografi, og ultralyd av brystet. Men, jeg er gravid og dette har kommet etter att brystene begynnte å vokse. Skal føde når som helst nå, så melkeprodusjonene er jo igang, så det sprenger mer og mer under brystet. Ergo, silikonen kjennes bedre og berde og det er mer og mer ubehagelig ettersom jeg legger på meg og brystet vokser. Så ville bare se på nettet om andre med silikon hadde plager under graviditeten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 14. mars 2005 #4 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei! Du nevnte ikke at du hadde tatt mammografi i det første innlegget, så jeg gikk ut fra at du ikke hadde det. Det som er viktigst av alt nå er at du bruker en skikkelig god støttende BH. Dersom du ikke har brukt det gjennom graviditeten, kan det være de vil sige en del etter at du er ferdig med ammingen. kjøp deg en skikkelig god BH og bruk den helt til du er ferdig med å amme. Brystene blir utrolig tunge når man får melk i dem, og dersom man i tillegg har imlantater vil de jo bli tyngre. Det kan være den ekstra tyngden av melken, pluss at man pleier å legge på seg litt når man er gravid (vann i kroppen osv.), som gjør at du kjenner denne smerten. For å være på den sikreste siden MÅ du oppsøke din kirurg så snart som muslig for å finne ut hva som er galt. Det er kun h*n som kan svare deg på det. Hvorfor bestiller du ikke en time og lar h*n sjekke deg? Hilsen CeeCee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå