Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..skal jeg søke en gang til selv? eller blir det teit? Kan jo si noe som " Ve den som gir seg, her kommer jeg med ny og forbedret søknad!"

Oppdaget en skrivefeil (en bokstav som manglet) i CV i ettertid, og har gjort ny portfolio i mellomtiden, økt den noe.

Eller skal jeg bare innse at verken jeg eller de andre 30 var den de søkte etter? Jeg snakket med den ansvarlige på telefon forrige uke.

Anonymkode: 2ff47...d4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at de annonsere en gang til er nok at de ikke har fått inn tilstrekkelig med kvalifiserte søkere.

Så du kan søke en gang til.

Anonymkode: d7da1...6b4

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at de annonsere en gang til er nok at de ikke har fått inn tilstrekkelig med kvalifiserte søkere.

Så du kan søke en gang til.

Sendte en mail der jeg spurte om årsaken til att de annonserer på nytt, og hva de etterlyser for kvalifikasjoner. Med henvisning til at jeg selv gjerne tar imot feedback på min søknad, om det er noe feil eller savnes noe spesifikt. Man vet jo aldri hva de egentlig ser etter, utover det som står i annonsen.

Men jeg tenker egentlig at hadde jeg vært den de så etter så kunne de jo innkalt meg på intervju i det minste. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sendte en mail der jeg spurte om årsaken til att de annonserer på nytt, og hva de etterlyser for kvalifikasjoner. Med henvisning til at jeg selv gjerne tar imot feedback på min søknad, om det er noe feil eller savnes noe spesifikt. Man vet jo aldri hva de egentlig ser etter, utover det som står i annonsen.

Men jeg tenker egentlig at hadde jeg vært den de så etter så kunne de jo innkalt meg på intervju i det minste. 

Det er smart å gjøre! Fint med feedback!

Ønsker deg lykke til, uansett hva utfallet blir!

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er smart å gjøre! Fint med feedback!

Ønsker deg lykke til, uansett hva utfallet blir!

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...