AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 Noen som har hatt utskraping etter abort og reist på ferie like etterpå? Vi skal etter planen reise utenlands til uken, og skal inn for utskraping i morgen. Legen anbefalte det i stedet for ny runde med kur i tilfelle det ikke funket igjen og det ble ubehag på ferie. Heldigvis ikke badeferie som står på planen 🙏 Håper på noen erfaringer Anonymkode: 90807...f21
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 Jeg tok abort, men den medisinske aborten fungerte ikke på meg, så jeg måtte ta en ny runde som heller ikke fungerte og måtte til slutt inn på utskrapning. Jeg hadde flybilletter til Australia dagen etter utskaprning, men måtte fly til Oslo samme dagen - jeg måtte faktisk skrives ut tidlig for å nå flyet. Jeg signerte et skjema for å bekrefte at jeg hadde forstått at det var frarådet, men jeg dro og alt gikk fint. Jeg avstod fra bading de første to ukene og etter det svømte jeg kun i rent sjøvann langt fra båter osv. Anonymkode: 8c72e...f38
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok abort, men den medisinske aborten fungerte ikke på meg, så jeg måtte ta en ny runde som heller ikke fungerte og måtte til slutt inn på utskrapning. Jeg hadde flybilletter til Australia dagen etter utskaprning, men måtte fly til Oslo samme dagen - jeg måtte faktisk skrives ut tidlig for å nå flyet. Jeg signerte et skjema for å bekrefte at jeg hadde forstått at det var frarådet, men jeg dro og alt gikk fint. Jeg avstod fra bading de første to ukene og etter det svømte jeg kun i rent sjøvann langt fra båter osv. Anonymkode: 8c72e...f38 Okei, vi reiser jo om nesten en uke så har heldigvis de første dagene hjemme og rekker til legen om noe skulle gå galt. Må jo selvsagt bare se, men kjenner jeg verker etter å bare ha det overstått. Takk for at du delte! /TS Anonymkode: 90807...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå