Wonders Skrevet 28. august 2018 #21 Skrevet 28. august 2018 Ja bruker det ; så ingen skal se undertøyet igjennom, for at tøyet skal sitte bedre over undertøyet. Og for at om jeg bøyer meg så går ikke kjolen inni der solen ikke skinner 1
Wonders Skrevet 29. august 2018 #22 Skrevet 29. august 2018 Som dette; Sollys og blitz og vips man deler mer enn ønsket. 1
Kicki_90 Skrevet 29. august 2018 #23 Skrevet 29. august 2018 Bruker underkjole/lange singleter under ullkjoler eller kjoler som klistrer seg litt mot strømpebuksene, evt. hvis de er litt gjennomsiktige. Underskjørt bruker jeg kun under bunaden, har ikke skjørt som det er plass til underskjørt under rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #24 Skrevet 30. august 2018 På 28.8.2018 den 13.10, Kjempen skrev: Det høres bra ut. Apropos en annen tråd her. Underkjole er "Kjerring". Fryktelig. Ja, det er «kjerring». Fordi det er først når man blir kjerring at man forstår at det ofte er finere med underkjole. Hvis andre vil gå med gjennomsiktige kjoler som sitter rart på kroppen, så må de gjerne gjøre det 😊 Anonymkode: 34fc0...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå