Gå til innhold

Rar plass å ligge for katten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt nysgjerrig på en ting ene katten min har gjort en stund. Han har en rar plass han foretrekker å ligge. Ved ovnen har jeg en vedsekk (sånn tynn flettepose) med litt ved i liggende, oppå den krøller han seg sammen å storkoser seg.. Han kan ligge der hele dagen, den andre monsen kan snuse litt (han har en ting for plastposer istede) men er ikke mer interessert. Før katten legger seg, kan han snuse å slukke på posen å veden, tråkke rundt sånn som de gjør når de koser, før han legger seg å er borte.. 

Hva kan det være som gjør akkurat den plassen så spennende? 

Anonymkode: f2474...3fb

Videoannonse
Annonse
Gjest Springfjær
Skrevet

Kattungen her kan også sove på rare steder. Favorittstedene hans er på vedsekken (som din), under stuebordet, i vinduskarmen hvor han nesten faller ned og  midt på gulvet. De fleste liker seg i høyden, han her ser ikke ut til å bry seg 😅 er nok ingen annen årsak enn at han liker det 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er litt nysgjerrig på en ting ene katten min har gjort en stund. Han har en rar plass han foretrekker å ligge. Ved ovnen har jeg en vedsekk (sånn tynn flettepose) med litt ved i liggende, oppå den krøller han seg sammen å storkoser seg.. Han kan ligge der hele dagen, den andre monsen kan snuse litt (han har en ting for plastposer istede) men er ikke mer interessert. Før katten legger seg, kan han snuse å slukke på posen å veden, tråkke rundt sånn som de gjør når de koser, før han legger seg å er borte.. 

Vanskelig å si, kanskje han liker lukten av ved?

Skrevet

Alle kattene vi har hatt liker å ligge på rare steder. Så jeg tror det er ganske normalt :-) 

Anonymkode: ccc13...b96

Skrevet

Katter er noen raringer.

• Liker 3
Skrevet

Tror katter bare er sånn, finner sin plass og tar til eie den plassen. Pusemannen hjemme hos mamma og pappa har sin plass langs en vegg, og om noen legger noe der legger han seg oppå det. Kanskje det lukter noe av veden han liker?

Skrevet
På 23.8.2018 den 9.46, AnonymBruker skrev:

Varmen fra ovnen og lukten av ren/hel ved er tiltrekkende for mange firbeinte husdyr. Ikke noe rart i det. 

Anonymkode: 1f65b...c19

Skrevet

Mange katter liker å kunne krølle seg sammen oppi noe, uavhengig av hva. Kan tenke meg at det mer er kurven og ikke veden som tiltrekker katten :) 

Plastposer er favoritt hos han ene min. Og begge mine elsker også å ligge under tepper. Elsker å krype inn/under ting 😸

Anonymkode: 34f33...ddf

• 2 uker senere...
Skrevet

Pus legger seg i vasken på badet og sover. 

Anonymkode: 1de31...32a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...