Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 Samboeren min blir så annerledes når han har besøk av kameraten sin :-? Forleden da jeg skulle si god natt til han og ga han et kort god natt-nuss på munnen, så så han ikke engang på meg og sa bare "natt" tilbake. Jeg konfronterte han med det og han sa at han ikke hadde gjort det med vilje, dette sa han flere ganger faktisk. Han hadde heller ikke tenkt på at han var kort. De drev visst og holdt på med dataen, men det virket ikke som om han var så altfor opptatt akkurat, han hadde jo tid til å ta øya bort fra dataen for å snakke med kameraten. Men hadde dere akseptert noe slikt? Synes dette er dårlig gjort jeg, og ender bare opp med at jeg blir usikker på hvor jeg har han hen med kameraten tilstede, og sånn skal det ikke være :-?
Gjest Dazed Skrevet 13. mars 2005 #2 Skrevet 13. mars 2005 Skjønner han på en måte. Så klart er han annerledes med deg foran kameraten sin. Alle menn er nok det. Og hvis min kjæreste har besøk av sin kamerat, så gidder jeg ikke bry meg noe med å kysse ham god natt. Å si god natt holder for meg
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #3 Skrevet 13. mars 2005 Du har nok kanskje rett ja. Men han kunne vel tatt seg tid til å sagt god natt fordet. Når andre kamerater med sine damer er på besøk så er han ivrig på å kysse meg. Han er også ivrig foran familen sin. Det er altså kun foran denne ene kameraten. Jeg vet at jeg selv er lik mot han med mine venninner på besøk, kanskje derfor jeg reagerer
Gjest Dazed Skrevet 13. mars 2005 #4 Skrevet 13. mars 2005 Kanskje han vil stå frem i et annet lys foran kameraten sin? Min kjæreste vil ikke stå frem som skikkelig pus, tror jeg. Så det er nok naturlig.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #5 Skrevet 13. mars 2005 Som mann så hadde jeg kanskje gjort det samme. Dette handler ikke om å "være forskjellig" men bare om å holde privatlivet privat. Det er verre når folk skifter helt stil etter hvem som er i nærheten. Men her var det bare at han ville holde kameraten litt utenfor det som du og han har sammen. Kanskje er også kameraten hans en som blir brydd av andres kyssing? Uansett, så lenge du ser at det ikke har noe med deg å gjøre, men kameraten hans, så er det ikke noe å bekymre seg for. Bare demp klengingen litt når kameraten er der, så går det bra.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #6 Skrevet 13. mars 2005 tror du skal stole på han når han sier at han ikke tenkte over det! Mest sannsynlig gjorde ikke det
Gjest seroxata Skrevet 14. mars 2005 #7 Skrevet 14. mars 2005 Tror ikke han mente noe vondt med det! Menn er slik foran kameratene sine avogtil... De må beholde den tøffe maska vet du 8) hehe.. Jeg har vært borti det samme selv, og klart jeg ble ganske såret av det, men etterhvert har jeg funnet ut at slik er de bare, og jeg har vent meg til det... Så det har ikke noe med at han ikke er glad i deg eller noe, men menn er ikke som oss kvinner vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå