Gå til innhold

Menn; Er det positivt om dama viser initiativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... eller foretrekker dere å jakte? Bedre om hun spiller uinteressert? 

Jeg matchet med en fyr; det var jeg som tok initiativet til å starte samtalen, og det er jeg som har insjet til å møtes (et par ganger faktisk, for første gangen passet det ikke). Er det negativt? 

Anonymkode: d2871...d96

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er du interessert i ham, bør du vise det. Men du må også være obs om han også er interessert i deg. Det er ikke alltid at begge er interesserte i hverandre. Har han noen gang startet en samtale først?

Endret av matrobot
Skrevet

Absolutt ikke bra hvis hun spiller uinteressert! Jeg trives med å være den som tar direkte initiativ, men ingenting trigger meg mer enn mer eller mindre tydelige signaler fra henne.

Anonymkode: 5e3ae...420

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... eller foretrekker dere å jakte? Bedre om hun spiller uinteressert? 

Jeg matchet med en fyr; det var jeg som tok initiativet til å starte samtalen, og det er jeg som har insjet til å møtes (et par ganger faktisk, for første gangen passet det ikke). Er det negativt? 

Nei. Ikke spill et spill. Er du interessert så kan du vise det. 

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, matrobot skrev:

Er du interessert i ham, bør du vise det. Men du må også være obs om han også er interessert i deg. Det er ikke alltid at begge er interesserte i hverandre. Har han noen gang startet en samtale først?

Ja, det har han. Og han stiller innimellom oppfølgingsspørsmål selv om det ikke hadde vært nødvendig... 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har han. Og han stiller innimellom oppfølgingsspørsmål selv om det ikke hadde vært nødvendig... 

Ok, da ser jeg ikke problemet. Bare ikke spill "hard-to-get" / uinteressert for da får jeg feil "hint". Jeg ville ha tolket det som hun ikke er interessert og dermed ser jeg ingen poeng med å fortsette samtalen :) 

• Liker 2
Skrevet

Nei. Kan kun snakke for min egen del. Men jeg foretrekker at jeg som mann er den som tar initiativ.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Menn; Er det positivt om dama viser initiativ?

Det hadde vært en drøm om det hadde skjedd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...