AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 ... eller foretrekker dere å jakte? Bedre om hun spiller uinteressert? Jeg matchet med en fyr; det var jeg som tok initiativet til å starte samtalen, og det er jeg som har insjet til å møtes (et par ganger faktisk, for første gangen passet det ikke). Er det negativt? Anonymkode: d2871...d96
matrobot Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 (endret) Er du interessert i ham, bør du vise det. Men du må også være obs om han også er interessert i deg. Det er ikke alltid at begge er interesserte i hverandre. Har han noen gang startet en samtale først? Endret 23. august 2018 av matrobot
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 Absolutt ikke bra hvis hun spiller uinteressert! Jeg trives med å være den som tar direkte initiativ, men ingenting trigger meg mer enn mer eller mindre tydelige signaler fra henne. Anonymkode: 5e3ae...420 2
Isambard Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... eller foretrekker dere å jakte? Bedre om hun spiller uinteressert? Jeg matchet med en fyr; det var jeg som tok initiativet til å starte samtalen, og det er jeg som har insjet til å møtes (et par ganger faktisk, for første gangen passet det ikke). Er det negativt? Anonymkode: d2871...d96 Nei. Ikke spill et spill. Er du interessert så kan du vise det. 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #5 Skrevet 23. august 2018 10 minutter siden, matrobot skrev: Er du interessert i ham, bør du vise det. Men du må også være obs om han også er interessert i deg. Det er ikke alltid at begge er interesserte i hverandre. Har han noen gang startet en samtale først? Ja, det har han. Og han stiller innimellom oppfølgingsspørsmål selv om det ikke hadde vært nødvendig... Anonymkode: d2871...d96
matrobot Skrevet 23. august 2018 #6 Skrevet 23. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det har han. Og han stiller innimellom oppfølgingsspørsmål selv om det ikke hadde vært nødvendig... Ok, da ser jeg ikke problemet. Bare ikke spill "hard-to-get" / uinteressert for da får jeg feil "hint". Jeg ville ha tolket det som hun ikke er interessert og dermed ser jeg ingen poeng med å fortsette samtalen 2
hocane Skrevet 23. august 2018 #7 Skrevet 23. august 2018 Nei. Kan kun snakke for min egen del. Men jeg foretrekker at jeg som mann er den som tar initiativ.
Miklo Velka Skrevet 23. august 2018 #8 Skrevet 23. august 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Menn; Er det positivt om dama viser initiativ? Det hadde vært en drøm om det hadde skjedd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå