AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 Jeg fikk positiv g-test i dag og burde være i ekstase men jeg er så redd for at det er noe galt. Jeg testet meg 13DPO( som er min IKM) og fikk en tydelig strek, men den er jo mye svakere enn kontrollstreken. Skal ikke teststreken være samme styrke som kontrollen siden jeg hr ventet helt til IKM med å teste meg? Anonymkode: 90415...619
Alvildeivf Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk positiv g-test i dag og burde være i ekstase men jeg er så redd for at det er noe galt. Jeg testet meg 13DPO( som er min IKM) og fikk en tydelig strek, men den er jo mye svakere enn kontrollstreken. Skal ikke teststreken være samme styrke som kontrollen siden jeg hr ventet helt til IKM med å teste meg? Anonymkode: 90415...619 Strek er strek 😃👍🏽👌🏽 Grattis ! ♥️
Blueblizz Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 Gratulerer 😊 "Mine" streker har vært sånn ca som dine. Har 2 vakre barn og en stor mage nå.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 Sånn strek hadde jeg også 13 dpo. Den graviditeten gikk bra. Da jeg aborterte var streken svak 13 dpo og det tok tid før den syntes. Anonymkode: 51fdc...4f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå