Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Mulig jeg ikke skriver på riktig sted her inne, men jeg får prøve!

Jeg er veldig plaget med en mann som kontakter meg med flere hundre profiler over snapchat. Han sender meg nakenbilder og seksuelt trakasserer meg. Dette har holdt på i ett år nå. Jeg er rimelig lei av å se nye forespørsler daglig, og blir rett og slett dårlig. Jeg godtar aldri, men bare å vite at en så gal mann prøver å kontakte meg gjør at jeg føler meg uvel. Og hvordan han har fått navnet mitt på snapchat aner jeg ikke, da jeg ikke har delt det til noen utenom mine venner. 

Jeg har mange kontakter på snapchat, så vil helst ikke lage en ny bruker. Er det noen som vet om det er mulig å gjøre snapchat helt privat, som at bare jeg kan legge til folk eller noe lignende? Og vet dere eventuelt hva som kan gjøres hvis jeg anmelder dette til politiet? Det er jo snapchatbrukere jeg anmelder, fordi jeg har ikke noe navn. 

Anonymkode: 16170...765

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han lager opp til flere hundre profiler, som er fryktelig mange!! Hadde jeg nok tatt direkte kontakt med snapchat (kundeservice), å hørt med de, samt lagt inn et tips om at brukeren med "de og de og de navnene" er falsk bruker. 

Anonymkode: f008a...c35

Skrevet

Dra til politistasjon og anmeld! Tror de lett kan finne ut hvem det er bare ved å få brukernavn ja, ip adresse. Utrolig at han holder på sånt da når du åpenbart ikke har noe interesse for han:/ Enkelte skulle trengt et slag i trynet.

Uansett, lykke til! Håper det ordner seg, og at han eklingen får en lærerpenge!😊

• 2 måneder senere...
Skrevet

Du går inn på innstillinger og under Hvem kan... trykker du deg inn på Kontakte meg. Der kan du hake av kun venner. Da kan ingen du ikke er venner med, sende deg noe. For sikkerhets skyld kan du hake av for kun venner på alt under Hvem kan..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...