AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Likt en fyr lenge som prøvde å date meg, vi bor langt fra hverandre så kontakten ble mye over nett. Pga jeg sliter nok med selvtilliten som jeg gjør så var jeg avvisende mot han. Jeg har grublet mye i ettertid på om det var riktig. Jeg tar meg i å tenke på han, men jeg er vant til å tenke at jeg ikke er nok så jeg er på en måte vant med denne ulykkelige forelskelsen. Det er bare det at jeg ikke "er noe spennende" om jeg kan si det slik, jeg har aldri vært det og utsiktene ser ikke så lyse ut. Jeg har ikke selvtillit nok til å ta jobber med mye ansvar eller som krever en svært smart hjerne. Jeg vil ikke si jeg er dum da det skal noe til å bli det, men jeg er ikke sånn veldig teoretisk av meg, og har aldri vært særlig god på noe og jeg glemmer veldig fort. På skolen ble jeg litt utestengt og var aldri den flinkeste i noe. Husker vi hadde gym time en gang og læreren sa til meg at de måtte ha de flinkeste ute når det gjaldt. Så er det denne fyren. Han er ikke "noe stort" selv, men han har gitt uttrykk for at han vil jobbe mot det og er en med ambisjoner. Det virker som det er en som er ute etter noe mer imponerende, og jeg var derfor redd at han bare tidlig ville finne meg for enkel. Og dette avslørte han på en måte nylig. Han har ikke sagt noe til meg, men han gav uttrykk for noen andre om at hans yngre søster ville gjøre stor karriere. Da tenker jeg at han nok er ute etter en dame som gjør noe imponerende og. Anonymkode: 7bc19...bc1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 Vet du, hvis du liker han og han liker deg så ta å lev litt.... livet er alt for kort til slike spekulasjoner. fasit vet du ikke før i fremtiden uansett Anonymkode: 6a308...d7d 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 Du virker overfokusert på prestasjoner og karriere. Jeg har en ganske middelmådig, enkel jobb, som kvinne, og har aldri hatt inntrykk av at menn ser noe negativt på det. Selvfølgelig er det enkelte høyt utdannede menn som kanskje vil han en samtalepartner de kan snakke fagspråk med, men majoriteten av menn er ikke opptatt av utdannelsen/karrieren til dama. Anonymkode: e4619...577
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #5 Skrevet 23. august 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker overfokusert på prestasjoner og karriere. Jeg har en ganske middelmådig, enkel jobb, som kvinne, og har aldri hatt inntrykk av at menn ser noe negativt på det. Selvfølgelig er det enkelte høyt utdannede menn som kanskje vil han en samtalepartner de kan snakke fagspråk med, men majoriteten av menn er ikke opptatt av utdannelsen/karrieren til dama. Anonymkode: e4619...577 kanskje jeg er det. men jeg føler liksom det er så viktig å bli noe stort i dag :/ Anonymkode: 7bc19...bc1
Kvinne87Rogaland Skrevet 23. august 2018 #6 Skrevet 23. august 2018 Nå må du slappe av, lene deg tilbake og være deg selv. Liker han deg, så liker han deg. Ferdig snakka. Nå legger du ordene i munnen på han - han vil ha ditt og datt. Det vet du ikke, og det er ikke rettferdig ovenfor han. La han bestemme selv! Og du må tåle at han kommenterer andre uten at du vrir dre til å bli noe negativt om deg selv. Det er veldig slitsomt. 2
Roci Skrevet 24. august 2018 #7 Skrevet 24. august 2018 14 timer siden, Kvinne87Rogaland skrev: Nå må du slappe av, lene deg tilbake og være deg selv. Liker han deg, så liker han deg. Ferdig snakka. Nå legger du ordene i munnen på han - han vil ha ditt og datt. Det vet du ikke, og det er ikke rettferdig ovenfor han. La han bestemme selv! Og du må tåle at han kommenterer andre uten at du vrir dre til å bli noe negativt om deg selv. Det er veldig slitsomt. Dette! Om noe, så kan du jobbe med selvtilliten din slik at du kan være fornøyd med og glad i deg selv - slik du er
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #8 Skrevet 24. august 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: kanskje jeg er det. men jeg føler liksom det er så viktig å bli noe stort i dag 😕 Anonymkode: 7bc19...bc1 Hva legger du i å være noe stort? Anonymkode: 4a3ab...12f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #9 Skrevet 24. august 2018 Det er mange menn som bryr seg mer om verdiene dine, at du er glad i dem, synes de er morsomme og behandler dem fint. Hilsen slabbedask som er sammen med en direktør. Anonymkode: 99d85...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå