AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Jeg droppa fadderuka, siden jeg søkte den 16 og fikk plass den 17, fadderuka starta den 15. Skolestart .er mandag nå. Men jeg kommer ditt uten noen jeg kjenner der, hva hadde dere gjort? Er ganske langt hjemmefra. Har en hybel å bo i, om det skulle trengtes. Anonymkode: 2a371...75e
Jr.Garcon Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg droppa fadderuka, siden jeg søkte den 16 og fikk plass den 17, fadderuka starta den 15. Skolestart .er mandag nå. Men jeg kommer ditt uten noen jeg kjenner der, hva hadde dere gjort? Er ganske langt hjemmefra. Har en hybel å bo i, om det skulle trengtes. Anonymkode: 2a371...75e At du ikke skal begynne på skolen likevel fordi du ikke var med på fadderuka? Hvis du har kommet inn på noe du har lyst til å studere så må du jo ikke gjøre det 😮 Det er garantert ikke alle som har vært med på hele fadderuka eller som har blitt kjent med masse folk der. Møt opp og så blir du kjent med folk via forelesninger, kollokvier og andre sosiale arrangement osv Endret 22. august 2018 av Jr.Garcon 8
Gjest Reputation Skrevet 22. august 2018 #3 Skrevet 22. august 2018 Jeg skjønner ingenting. Er ikke dette den ørtende tråden du har laget om dette temaet? Hva er det du prøver å oppnå?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 Du fikk vel plass før fadderukene startet. Det at du er så vinglete er jo ditt eget problem og noe du egentlig bør få hjelp til å håndtere. Det spiller egentlig ingen rolle hva andre mener da du uansett ikke tar det til deg. Anonymkode: 2c6ee...bc5 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #5 Skrevet 23. august 2018 I «gamle dager» eksisterte ikke fadderuker, men vi fant da venner likevel... Anonymkode: 383c2...6bf 6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #6 Skrevet 23. august 2018 Bli med i en studentforening/organisasjon etc. og ta det sosiale derfra Det er ofte litt mer varig enn folk man treffer under fadderuka også... Anonymkode: 231ea...6b3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #7 Skrevet 23. august 2018 Nei. Det burde du ikke. Men du burde vurdere om du ikke kan ta den utdannings på en av 36 høyskolene eller universitetene som tilbyr den gratis. Anonymkode: 46bec...fc7 5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #8 Skrevet 23. august 2018 11 timer siden, Jr.Garcon skrev: At du ikke skal begynne på skolen likevel fordi du ikke var med på fadderuka? Hvis du har kommet inn på noe du har lyst til å studere så må du jo ikke gjøre det 😮 Det er garantert ikke alle som har vært med på hele fadderuka eller som har blitt kjent med masse folk der. Møt opp og så blir du kjent med folk via forelesninger, kollokvier og andre sosiale arrangement osv Ja. Har ikke så megalyst å studere akkurat der nei, er mer mangelen på karakterer og at jeg vil teste ut studielivet/byen. Anonymkode: 2a371...75e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #9 Skrevet 23. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bli med i en studentforening/organisasjon etc. og ta det sosiale derfra Det er ofte litt mer varig enn folk man treffer under fadderuka også... Anonymkode: 231ea...6b3 Tror ikke dem har slik på BI. Anonymkode: 2a371...75e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #10 Skrevet 23. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det burde du ikke. Men du burde vurdere om du ikke kan ta den utdannings på en av 36 høyskolene eller universitetene som tilbyr den gratis. Anonymkode: 46bec...fc7 Hvorfor burde jeg ikke? Anonymkode: 2a371...75e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #11 Skrevet 23. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke dem har slik på BI. Anonymkode: 2a371...75e https://at.bi.no/NO/studiested/oslo/studentlivet-i-oslo/studentforening Joda..... Anonymkode: ff751...a0b
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #12 Skrevet 23. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://at.bi.no/NO/studiested/oslo/studentlivet-i-oslo/studentforening Joda..... Anonymkode: ff751...a0b Nå studerer TS i Trondheim da... Anonymkode: cde9a...a08
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #13 Skrevet 23. august 2018 53 minutter siden, AnonymBruker said: Nå studerer TS i Trondheim da... Anonymkode: cde9a...a08 BI Trondheim har et eget studentsamfunn, så det er garantert nok å finne på der og. Trondheim er jo generelt kjent for godt studentmiljø. Anonymkode: b1d6f...153 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #14 Skrevet 23. august 2018 Flere tanker? Anonymkode: 2a371...75e
Fotballmamma Skrevet 23. august 2018 #15 Skrevet 23. august 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere tanker? Anonymkode: 2a371...75e Har du ikke fått nok innspill? Dette må du nesten avgjøre selv, TS! Du kan ikke mene at vi andre på KG skal avgjøre om du skal starte på utdanningen din. Du er voksen, ta ditt eget valg. 5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #16 Skrevet 23. august 2018 TS, har du foreldre eller andre slektninger du har et nært forhold til som du kan snakke med? Du har det tydelig ikke helt bra med deg selv og fremstår som veldig usikker. Du burde slutte å opprette utallige tråder som ikke fører noe sted, og heller ha en ordentlig samtale med noen du stoler på og som kjenner deg. Anonymkode: 25a03...80c 7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #17 Skrevet 23. august 2018 Sett deg ved noen på forelesning og si hei:) Jeg er en noe sjenert og usikker person, men gjør mitt beste for å snakke med folk før og etter forelesningene. Her er problemet at de fleste ikke møter opp på fadderuka, så jeg møter heller ikke så mange utenom forelesningene. Start en samtale med noen. Spør hvor de er fra, om de har studert før, hvilket emne de liker best osv. Jeg har fått inntrykk av at de aller fleste er interessert i å snakke med andre i klassen. Anonymkode: 432ec...104
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #18 Skrevet 23. august 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg droppa fadderuka, siden jeg søkte den 16 og fikk plass den 17, fadderuka starta den 15. Skolestart .er mandag nå. Men jeg kommer ditt uten noen jeg kjenner der, hva hadde dere gjort? Er ganske langt hjemmefra. Har en hybel å bo i, om det skulle trengtes. Anonymkode: 2a371...75e Hvis du søkte deg inn på studie for å være sosial og få venner, så kan du droppe det. Hvis du søkte på studie for å få en utdannelse, så fortsetter du. Jeg deltok forresten aldri på noen fadderuke, fikk alltid venner allikevel. Du blir kjent med folk på forelesninger, kollokviegrupper, i pausene, i kantina, på seminarer og lesesalen. Anonymkode: 8175e...824 5
Jr.Garcon Skrevet 23. august 2018 #19 Skrevet 23. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Har ikke så megalyst å studere akkurat der nei, er mer mangelen på karakterer og at jeg vil teste ut studielivet/byen. Anonymkode: 2a371...75e Men da er jo BI veldig dyrt å "teste ut" da? Uio er jo praktisk talt gratis 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #20 Skrevet 23. august 2018 Du dropper hele fadderuka fordi du mistet de to første dagene? Du vurderer droppe studie fordi du misset fadderuka? Du er tydeligvis ekstremt avhengig av sosialt, og så gidder du ikke sjekke opp engang om BI Trondheim har studentforeninger? Kanskje du bør starte på videregående igjen istedet, fram til du er moden og selvstendig nok til å ta utdanning til flere hundre tusen? Anonymkode: d68d3...3cf 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå