AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Jeg har kjørt meg fast i mat mønstret mitt, vi spiser alltid det samme.. Noen som var noen nye, spennende forslag til meg? Skal ha romantisk helg med samboer, så vil lage noe vi ikke har hele tiden. Dette spiser vi mye : - Taco, blomkål suppe, kylling suppe, laks med forskjellig tilbehør, spagwtti og kjøttdeig, fiskegrateng, lasagne, koteletter med poteter, ris og kylling, chili con carne Biff middag har vi ikke veldig ofte, men ofte nok til at vi er lei av det... Hjelp?? Anonymkode: 4eea8...bac
LittDiva Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 Aichas mat har mye bra, samme med et kjøkken i Istanbul. Der henter jeg mye inspirasjon når jeg har kjørt meg fast.
Illumi Skrevet 24. august 2018 #3 Skrevet 24. august 2018 Anbefaler deg å sjekke ut veganske og. vegetariske matblogger som feks. greenbonanza! Alltid godt å prøve ut en vegetarrett i ny og ne, for det er ofte veldige gode og annerledes smaker
Zienna Skrevet 25. august 2018 #4 Skrevet 25. august 2018 Hva med fransk løksuppe? Mannen min og jeg elsker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå