Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er storoffensiv på promille rundt skoleveier og jeg har blåst to morgener på rad nå. Jeg synes det er bra at det er fokus på det, men blir også usikker på når alkohol er ute av kroppen? Jeg har ingen ønske om å bryte loven, men jeg er også glad i vin. La oss si at jeg har drukket 0,75 l vin (1 flaske) fra klokken er 20  - 24 og så går til sengs. Har spist normal middag og ost og kjeks til kvelds. Når er jeg da under 0,2 igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vær obs på at det ikke alltid stemmer. Det er mye som spiller inn. Man kan i verste fall få litt lett promille av munnskyll, enkelte medisiner (dette kan også være hvis man kombinerer med alkohol), appelsinskall/sitronskall og sikkert noe mer jeg ikke husker. Har hørt om flere om har mistet førerkortet selvom de har vært "innenfor" ifht. tid.

Anonymkode: 58e5f...4c9

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det dumme med denne kalkulatoren, er at man ikke kan velge alkoholprosenten. Ikke all vin er 12 %, f.eks. 

Anonymkode: a022f...423

Skrevet

Det er et ufattelig vanskelig spørsmål å svare på da en trillion ting spiller inn. Er du nervøs så kjøp deg et alkometer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...