Gå til innhold

Bad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere dette var fint? 

Litt dårlig bilde pga lite lys. 

DEBD2055-A9F9-4A0F-8B9F-15DC26BD1146.jpeg

Anonymkode: 08050...6b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ut som et helt standard bad. Blir sikkert fint når det blir fuget. 

Med et fint baderomsmøbel og en litt pen toalett blir det der bra. Noen grønne planter og litt tilbehør så er det tipp topp. 

Anonymkode: f1e63...c20

• Liker 5
Skrevet

Kjedelig, upersonlig og institusjonsaktig med hvite fliser. Blir sikkert greit nok når det er ferdig da. 

Anonymkode: 17602...862

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. 

Så det var egentlig ikke noe særlig. 

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. 

Så det var egentlig ikke noe særlig. 

Fint bad, må huske det er du så skal bruke det, praktisk å lett å holde rent, å det kosta helt sikkert ikke skjorta heller

Problemet i dag er Some, hvor alle skal skryte som f om det de har, min filosofi er du blir like ren og kan gjøre det samme på et bad til 50000 så et til 250000 kr

Kos deg med det nye badet ditt du 👍

Anonymkode: 44525...047

• Liker 3
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint bad, må huske det er du så skal bruke det, praktisk å lett å holde rent, å det kosta helt sikkert ikke skjorta heller

Problemet i dag er Some, hvor alle skal skryte som f om det de har, min filosofi er du blir like ren og kan gjøre det samme på et bad til 50000 så et til 250000 kr

Du har rett. Det er ikke det dyreste, men lommeboken bestemmer. Og synes selv det ser bra ut. :) Gleder meg til ferdig og alt er på plass. 

Bare litt kjekt å høre hva andre synes og. 

• Liker 1
Skrevet

Skal bare pisse, drite og dusje der uansett.

Anonymkode: 4f432...3ee

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får ikke et nytt bad til 50 000

250 000 er vanlig pris på et vanlig bad. 

Skrevet

Synes det var kjempefint! Pynt med litt gjenstander men ikke for mye. Kanskje også kjøpe toalettbørste, såpedispender, tannglas, bossbøtte i samme serie. Håndklær i fine farger, men ikke mange forskjellige farger. Håndklærholdere, kroker og dorullholder i samme farge som vasskranen.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bygget mitt selv, har våtromspapirer, fliser på gulv, baderomsplater på veggene, wc, dusjkabinett, baderoms seksjon 65000 kr totalt, la oss si 100000 kr på det badet om jeg skulle leiet inn folk

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bygget mitt selv, har våtromspapirer, fliser på gulv, baderomsplater på veggene, wc, dusjkabinett, baderoms seksjon 65000 kr totalt, la oss si 100000 kr på det badet om jeg skulle leiet inn folk

Pigget gulv, ny godkjent sluk, rør-i-rør, elektrisk?

Om du har våtromspapirer og driver med dette seriøst, så vet du at det koster mer enn 100 000. 

Da er det snakk om å leie inn murer, tømrer, rørlegger, elektriker. 

Det er jo vanlig å bruke mer enn 10 K på baderomsmøbler også da. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går fint å få ett bad til 50.000. Badet er kosta ikke 25.000 engang. Alt revet helt ned og bygget opp igjen. Alt helt nytt. Fliser, varmekabler, alt av innredning. 

Anonymkode: 51ca2...bf6

Skrevet

Med fuger og silikon så blir det fint!! 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Folk i dag vil ha rompevaske do med føn 30000kr, spesielle dusjvegger 20000kr innebygget dusjbatteri, fancy møbler og blandebatterier, 60×120 polerte fliser på gulv og vegg, er ikke rart ting koster 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Går fint å få ett bad til 50.000. Badet er kosta ikke 25.000 engang. Alt revet helt ned og bygget opp igjen. Alt helt nytt. Fliser, varmekabler, alt av innredning. 

Anonymkode: 51ca2...bf6

Nei, det er ikke mulig å totalrenovere for den summen. Du får ikke et godkjent baderom med papirer med beste tilstandsgrad for den summen.

Skrevet

Var litt kjedelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...