AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Hei! Jeg er 20 år. Nå de siste månedene har jeg blitt kjent med en del gutter, og siden jeg har hatt så få guttevenner gjennom livet mitt har jeg vært interessert i å bli kjent, som venner. Så har vært hyggelig og adda på sosiale medier og snappa og litt sånn. Problemet er jo at flere av disse guttene har tolket dette som at jeg er interessert. Eller jeg vet ikke om de faktisk tror jeg er interessert eller om de bare prøver seg da, men uansett. Har ikke gitt noen resopons når de har sendt ting som "søt" (svar på snap med bilde av meg selv), "har lyst på kos", bilde i bar overkropp, osv. (har literally ikke svart.) Og likevel tar de ikke hintet og fortsetter/prøver å få til å møtes osv. Endte med at jeg bare kuttet helt kontakt med flere. Så hva er egentlig greia? Hvorfor tror gutter jeg er interessert bare fordi jeg ee hyggelig mot dem? Er ikke spesielt attraktiv en gang, men det har jo ikke de som har prøvd seg heller da skal sies, som får meg til å lure på om det nettopp er fordi jeg ikke er så attraktiv at de tror jeg ikke får så mye tilbud av gutter som gjør at de tror de har sjanse (selv om jeg ikke har vist noen intensjoner til det)???? Anonymkode: ea441...63a
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 Noen er bare sånn. Selv om du ikke syns du er noe fin, kan det jo være de syns det. Tips: Aldri hint, du må si i fra som det er. Folk er dårlige på å ta hint. Anonymkode: 5262f...014
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #3 Skrevet 22. august 2018 Det kan være. Eller så er du mer atttraktiv enn du tror selv. Holder en knapp på det siste. Anonymkode: 15b38...927 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #4 Skrevet 22. august 2018 kanskje de synes du er finere enn du synes selv. men hvilke svar du får i slike tråder kommer veldig an på hvordan du formulerer deg. hvis du skriver at du ikke er attraktiv så vil folk skrive at du nok er mer attraktiv. skriver du at du er attrakiv, men blir sjekket opp av gutter du ikke synes er attrakive så kommer spydighetene; "du er ikke så attraktiv som du tror" Anonymkode: f42f1...b50 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #5 Skrevet 23. august 2018 Der er singel og møter en dame som er interessant så selvsagt vil da da flørte og prøve seg hvis du ikke har sagt ifra på forhånd "jeg er absolutt ikke interessert i forhold på noen som helst måte og dette er kun vennskap". Og dere damer (ja jeg generaliserer!) og "hintingen" deres Hvorfor greier dere ikke bare å si "jeg er ikke interessert i deg på den måten" fremfor å enten svare totalt unnvikende (og dermed holde håpet hans i live) eller ikke svare noe (som også får han til å fortsette å prøve). Du graver din egen grav her for så å klage over at du ligger i den... Anonymkode: f982c...4ab 1
Gjest Kritt Skrevet 23. august 2018 #6 Skrevet 23. august 2018 Hvis du ikke kjenner dem særlig godt og du sender bilder av deg selv er det ikke så rart at de tolker det som at du er interessert i dem eller i det minste åpen for noe.
Isambard Skrevet 23. august 2018 #8 Skrevet 23. august 2018 Det er ikke så ofte at kvinner aktivt går inn for å gå mannlige venner. Det blir nok fort tolket som at du er interessert. Jeg har opplevd noe lignende selv. På en fest satt jeg meg ved en kvinne og snakket bare for å være hyggelig. Hun: "Husk at kona di er her nå" 😮 WTF??
applestories Skrevet 23. august 2018 #9 Skrevet 23. august 2018 Du ser deg selv i speilet hver morgen og kveld, ustelt, trøtt, våken og frisk. De ser utvalgte bilder du selv har valgt å dele med dem. Jeg synes ikke det er rart om de synes du er mer attraktiv enn du synes selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå