Gå til innhold

Bloggere og Floyd

Mariss@68

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir skikkelig lite imponert over at «alle» bloggere endelig har funnet sin favorittbukse fra Floyd. Fordi jeg liker Floyd på Facebook popper det opp blogginnlegg. Lite troverdig både fra Floyd og bloggere. Skulle likt å sett om to mnd - om de fortsatt har dette dom favoritt. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg noe Floyd fan, da de kopierer andres bestselgere uten skam. Men får ikke MER lyst til å kjøpe det av at toppbloggere som aldri før har vist seg i Floyd plutselig har de som favoritt🙄

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Hahaha. Det blir jo for dumt. De fleste leser jo flere blogger og skjønner jo at bloggerne er betalt for å «elske» Floyd. 

De som driver markedsføring på denne måten har misset et poeng eller tre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt den ene Floyd-modellen, og har den i fire ulike farger, men for meg har de buksene blitt litt «ødelagt» av blogger-reklame. Jeg unngår helst å kjøpe de produktene som markedsføres sånn (men kaster ikke buksene jeg alt har).

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvor dumme de tror leserne sine egentlig er. Hvis de hadde «eeeeelsket» Floyd, så hadde de blitt observert med klærne på bloggen for lenge siden. Plutselig er alle helfrelst?

Får en ekkel bismak i munnen av slik markedsføring, og har sluttet å kjøpe noe fra Floyd.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...