AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Jeg har tenkt å feire 25 årsdagen min i Oslo ettersom jeg studerer her. Tenkte først å bare ha et vanlig vorspiel i leiligheten min, men den er veldig trang og gjestelisten kommer på minst 20 stykker (helst flere ettersom jeg ikke ønsker å stenge ute noen). Er det noen som vet om billige lokaler eller har andre forslag til hvor man kan arrangere? Ettersom de fleste er studenter har vi ikke råd til å være på byen fra tidlig på dagen... Takk på forhånd! Anonymkode: 4de8a...ef3
Wonders Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Vel jeg vet om et lokale på St. Hanshaugen. Har leid det selv. Tok med snacks og pynt selv og var der til klokken 01.00 på natten. Det lokalet er stengt for alle andre gjester i 1. etg. Vi spiste i 2. etg. på Planet Bollywood Og festet i kjellerlokalet til La Boheme Bar. Under denne baren er en fantastisk nattklubb til utleie for en liten slant penger. Man får egene priser i baren og egen bartender. Ta med spilleliste selv så kobler de den opp til anlegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå