momo Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 Jeg skal begynne på yrkesretta attføring nå, men vet ikke hva jeg vil. For tiden er jeg også såpass syk at det er ikke ett alternativ for meg og gå ut i full jobb eller fullt studie, lurer derfor på hva som finnes av nettstudier? Eller studier som er en blanding av nettstidie og skoleundervisning.
Andrine22 Skrevet 13. mars 2005 #2 Skrevet 13. mars 2005 Jeg studerer nettbasert. Førskolelærerutdanning. Da er det 6 ganger på skolen i året- en uke hver gang. I tillegg er vi på skolen når det er årsprøver og eksamner. Vi har også 6 uker med praksis i året.
Gjest gjesta Skrevet 13. mars 2005 #3 Skrevet 13. mars 2005 BI har også nettbaserte studier. Du kan velge så mange fag du vil. Selv om du er nettstudent så kan du følge ordinær undervisning også. Sjekk det ut på www.bi.no
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #4 Skrevet 13. mars 2005 Andrine22: Hvor tar du nettbasert studie hen?
momo Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2005 Andrine22: Hvor tar du nettbasert studie hen? Det samme lurer jeg på. Og vet du om det tilbudet fins flere steder og andre studier?
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #7 Skrevet 20. mars 2005 Det tilbys også i Trondheim. Sto ikke noe på hjemmesiden til skolen, men jeg kjenner flere som går der. Her finnes kontaktadresse til skolen: http://www.dmmh.no/dbw/index1.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå