Gå til innhold

barn synes at kvinner med hijab/niquab er skumle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes muslimske barn at vestlige kvinner er skumle da? mulig muslimske kvinner minner om noe for de, så det er jo forståelig på en måte. men på en måte så kan man jo lure på om det er noe ondt ved det, siden barn faktisk reagerer på det..

Anonymkode: bd57b...7dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis barn synes at kvinner med hijab ser skumle ut, er det fordi de har blitt lært opp til det av foreldrene. Jeg kan forstå at niqab ser skummelt ut, men hijab er ikke verre enn et skaut.

Anonymkode: 71768...8fa

• Liker 15
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis barn synes at kvinner med hijab ser skumle ut, er det fordi de har blitt lært opp til det av foreldrene. Jeg kan forstå at niqab ser skummelt ut, men hijab er ikke verre enn et skaut.

Anonymkode: 71768...8fa

De dekker jo både hals, ører nakke og hår.  Litt mer enn et skaut.  Skjønner godt hvis barn syns det er rart og skummelt. 

• Liker 6
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

synes muslimske barn at vestlige kvinner er skumle da? mulig muslimske kvinner minner om noe for de, så det er jo forståelig på en måte. men på en måte så kan man jo lure på om det er noe ondt ved det, siden barn faktisk reagerer på det..

Anonymkode: bd57b...7dc

hæ?

Anonymkode: d3f9e...802

• Liker 8
Skrevet

Har ikke hørt om barn som er redd for hijab, men hunden min er livredd, bråstopper og nekter å gå forbi når vi møter en dame i hijab. Jeg blir like flau hver gang🙈

Anonymkode: 6742d...3b9

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, Peonjenta skrev:

De dekker jo både hals, ører nakke og hår.  Litt mer enn et skaut.  Skjønner godt hvis barn syns det er rart og skummelt. 

Så mormor også er skummel?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så mormor også er skummel?

Går mormoren din i hijab?   Ok

• Liker 8
Skrevet

Jeg hylgrein av faren min utkledd som julenissen som barn. Jeg kan være med på å diskutere  hijab/niquab, men premisset ditt er tåpelig. Eller er det for grov ordbruk for kg?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Peonjenta skrev:

Går mormoren din i hijab?   Ok

Det var du som beskrev mormor.

mormor-og-de-8-ungene_dvd.jpg

• Liker 8
Skrevet

Det finnes vel ingen statistikk som tilsier at barn er redd for barn med hijab. Som oftest er barn nysgjerrige. Fordommer får de når de er voksne eller de får dem fra foreldrene sine. Det er mulig de ville ha syntes at barn i burka ligner Hufsa, men det vil være på grunn av kulturelle assosiasjoner.

Anonymkode: a75a5...0d0

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var du som beskrev mormor.

mormor-og-de-8-ungene_dvd.jpg

Ingen mormor går slik kledd idag.  Kom med noe annet.

• Liker 6
Skrevet

Synes jeg hører det "ja Lucas.. Jeg skjønner godt at du synes jenta med hiiiidjabb er skummel". 

Det er fra foreldrene en får slike verdier. 

Skrevet

Hejjegud så dumme noen menneskej ej.

Anonymkode: 3b5f1...8a1

• Liker 2
Skrevet

Har aldri hørt om noen barn som er redd for det.

Hva menn med digre skjegg og stor hatt? Eller alle mulig andre rare varianter? Hva med nonner?

Anonymkode: 96919...cc4

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hørt om barn som er redd for hijab, men hunden min er livredd, bråstopper og nekter å gå forbi når vi møter en dame i hijab. Jeg blir like flau hver gang🙈

Akkurat det samme med vår!

Vi har en stor hund og den reagerer momentant ved passering av hijab og liknende og begynner bjeffe. Han er jo ikke aggressiv så det er helt tydeli at han er veldig redd. Men han reagerer også på folk i mørke hettegensere som også går litt krokbøyd/ vaggende. 

Veldig veldig flaut ja. Uff. 

Anonymkode: 0ecf2...b6a

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en stor hund og den reagerer momentant ved passering av hijab og liknende og begynner bjeffe. Han er jo ikke aggressiv så det er helt tydeli at han er veldig redd. Men han reagerer også på folk i mørke hettegensere som også går litt krokbøyd/ vaggende. 

Hunden min "klikker" også når hun ser hijabdamer, hun bjeffer og knurrer på dem. Det er så pinlig 😂 Har også en katt som er smårasist, han stirrer stygt på folk som er veldig mørke i huden og nekter dem å klappe ham. Han er ellers en veldig sosial og kosete katt. 

• Liker 3
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så rart. Hvorfor er det sånn, tror du? Og hva med lue og skjerf? Er det ok for hunden din?

Anonymkode: 4d1d2...a2e

Skrevet

Hijab, tvilsomt, men niqab kan skremme vannet av de fleste.

Anonymkode: 693eb...56d

• Liker 2
Skrevet
På 23.8.2018 den 18.34, AnonymBruker skrev:

Cocker?

Skrevet
På 23.8.2018 den 18.34, AnonymBruker skrev:

Opplevde en gang en hund som reagerte på meg. I følge eieren fordi jeg hadde lue og solbriller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...