Gå til innhold

Ecoegg vaskeegg, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også interessert i erfaringer med egoegg :)

Anonymkode: 93364...2f4

• 2 uker senere...
Skrevet

Fungerer ikke på flekker. Og tester viser at du likesågodt kan vaske med bare vann. Følte klærne ble litt gråaktig etterhvert, dette forsvant så fort vi gikk over til vanlig såpe igjen. 

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som vil dele erfaringer med påskeegg?

Anonymkode: 7a373...620

AnonymBruker
Skrevet
On 9/2/2018 at 9:14 PM, Orchideae said:

Fungerer ikke på flekker. Og tester viser at du likesågodt kan vaske med bare vann. Følte klærne ble litt gråaktig etterhvert, dette forsvant så fort vi gikk over til vanlig såpe igjen. 

tror du snakker om vaskenøtter, og ecoegg er noe annet?

jeg har ikke fått prøvd, da jeg leste meg opp og vurderte å kjøpe, men de er jo dyre.

Anonymkode: be8bd...7e2

Skrevet (endret)
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tror du snakker om vaskenøtter, og ecoegg er noe annet?

jeg har ikke fått prøvd, da jeg leste meg opp og vurderte å kjøpe, men de er jo dyre.

Apsolutt ikke. Vaskenøtter har jeg aldri forsøkt. 

Ecoegg er svindyrt. Ja, det er mange vask per pakke og man kan kjøpe refills. Men det hjelper lite når klærne ikke blir rene.. 

Endret av Orchideae
  • Liker 2
Skrevet

Koster det ikke noe sånt som 199? Da blir det jo ikke så dyrt om de varer f.eks... et år?

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, CoolSistah said:

Koster det ikke noe sånt som 199? Da blir det jo ikke så dyrt om de varer f.eks... et år?

Er ikke helt oppdatert på priser nå, men sist jeg sjekket var det 249 kr og egget lover 210 vask. Det er over ei krone pr vask, og det er dermed dyrere enn Rema1000-vaskepulver, eller tilsvarende lavprismerke vaskepulver, som går ned til 40 øre pr vask. :) 

• Liker 2
Skrevet
På 2.1.2019 den 14.05, AnonymBruker skrev:

Er ikke helt oppdatert på priser nå, men sist jeg sjekket var det 249 kr og egget lover 210 vask. Det er over ei krone pr vask, og det er dermed dyrere enn Rema1000-vaskepulver, eller tilsvarende lavprismerke vaskepulver, som går ned til 40 øre pr vask. :) 

Og når tester viser at du får samme resultatet med kun vann som egget er det dyrt. 😅 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...