Gå til innhold

McDonalds ost - Pasteurisert??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som vet om osten på McDonalds er pasteurisert? Tenker da spesielt på Big Tasty osten som er litt annerledes enn f.eks den på Big Mac.

Hilsen bekymret gravid som nettopp slukte en Big Tasty.

Anonymkode: 34093...dd9

Skrevet

Det er den. Ikke begymre deg med mindre du spiser parmesan og noen andre sterke oster.

Anonymkode: 6d583...4dc

Skrevet (endret)

Kanskje.. 

Endret av 3000
Skrevet

Hysterisk.

Anonymkode: 671e7...711

• Liker 8
Skrevet

Er du helt sikker på det??? Har forsøkt å finne kilder på det men finner ingenting!!! Huff føler meg virkelig ikke bra nå altså! Skulle aldri ha spist der!!!! :(

Skrevet

Kvinnfolk spiste absolutt alt før, så det kan du også.

Du er ikke bekymret, men hysterisk

Anonymkode: 2b616...683

• Liker 2
Skrevet

Det er helt trygt. Nå er du bare teit.

• Liker 5
Skrevet

Til deg over som skriver hysterisk: Det er bedre å være på den sikre siden! Tåler helt fint å bli kalt hysterisk av et anonymt nettroll, men den kommentaren din kunne du spart deg for da den ikke har noe med spørsmålet mitt å gjøre. Spørsmålet er om den osten de bruker på Big Tasty er pasteurisert eller ikke. Et rent fakta spørsmål som forhåpentligvis noen som jobber eller har jobbet i McDonald’s kan svare på.

• Liker 2
Skrevet

Og hvor er kilder dere kam henvise til? Trenger fakta, ikke drittkommentarer. 

Anonymkode: 90e42...a60

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor er kilder dere kam henvise til? Trenger fakta, ikke drittkommentarer. 

Jeg la ved en link noen kommentarer over. Hvor det står at du kan spise upasteurisert ost så lenge den er varmebehandlet.

Anonymkode: e2248...800

• Liker 2
Skrevet

Det står på mcdonalds sin hjemmeside

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg la ved en link noen kommentarer over. Hvor det står at du kan spise upasteurisert ost så lenge den er varmebehandlet.

Anonymkode: e2248...800

Ja takk jeg så det, men osten var ikke helt smeltet. Halvveis smeltet inni, men i endene var osteskiven hel.

• Liker 1
Gjest COSL Innovator
Skrevet

Hva skal du gjøre med saken om den er pasteurisert eller ei?

Spist er spist og gjort er gjort

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det står på mcdonalds sin hjemmeside

Ja det står at det inneholder 51% emmentaler. Dette er en ost som i utgangspunktet ikke er pasteurisert. Men det står ikke noe der om den er pasteurisert eller ikke..

Annonse
Skrevet

Hadde den ikke vært trygg hadde vi visst det.

Anonymkode: 4804e...2f3

• Liker 5
Skrevet

Du får ringe å høre da, virker jo som du kommer til å miste nattesøvnen over dette.. greit å følge kostholdsanbefalingene, men dette tok litt av. 

Anonymkode: 472ad...b87

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du helt sikker på det??? Har forsøkt å finne kilder på det men finner ingenting!!! Huff føler meg virkelig ikke bra nå altså! Skulle aldri ha spist der!!!! :(

Burgeren var da varm? Man kan fint spise upasteurisert ost som er varmebehandlet :)

Anonymkode: 7c3dc...13d

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ringe inn til McDonalds Norge så snart de åpner i morgen tidlig. Ser ikke for meg at noen vanlige arbeidere i restauranten kan bekrefte det 100% for meg. Jeg trenger et klokkeklart bevis!!

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ringe inn til McDonalds Norge så snart de åpner i morgen tidlig. Ser ikke for meg at noen vanlige arbeidere i restauranten kan bekrefte det 100% for meg. Jeg trenger et klokkeklart bevis!!

Du kommer til å få et slitsomt svangerskap.. forøvrig rart at to forskjellige brukere svarer som TS. 

Anonymkode: 472ad...b87

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...