AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Hvordan får man opp sexlysten ? Har lyst kanskje én gang i mnd og mannen har lyst på hver dag. Det matcher ikke helt, for han nevner sex ofte og klår. Ofte når det ikke passer, vi sitter og snakker om noe seriøst, og han kan finne på å ta på meg nedentil, eller ta meg på rumpa når jeg ligger og ammer babyen vår.. føler det er ubehagelig for meg. Jeg har lyst til åvillle ha lyst på sex. Klare å skille følelsene, og lukke vekk andre følelser når vi skal i sexmodus.. What to do.. Anonymkode: 49ff1...49a
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 Jeg hadde selv liten sex lyst når vi hadde baby,ble bedre etterhvert Anonymkode: 50d32...069
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #3 Skrevet 22. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde selv liten sex lyst når vi hadde baby,ble bedre etterhvert Anonymkode: 50d32...069 Når da? Skriver kanskje litt misvisende, men jeg ammer babyen vår som er ett og halvt år, så er ikke liten baby lenger 😛 hehe Anonymkode: 49ff1...49a
blaffen Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 Det der er nesten så det ikke har med 'sex' å gjøre.. Se om du klarer å finne og kvitte deg med 'lystdreperne'. Det at han klår hele tida høres ut som en ting. Be ham prøve å gjøre kjærtegnene sine litt mindre seksuelle. Også har du den gamle 'favoritten' om fordeling av byrder i forholdet, og ikke minst hvor mange byrder dere har. Dere bør ikke ha fler oppgaver enn at dere har tid hver dag til å gjøre ingenting og den tiden bør være noenlunde likt fordelt.. Til sist kan du prøve å arrangere noe selv. Få gubben med på at for eksempel til fredag skal *han* holde fingrene unna et døgns tid, bare være ikke-seksuelt vennlig og hjelpsom, også skal du jobbe mentalt med å lokke frem lysten. Gi deg selv fra fredag ettermiddag til lørdag formiddag, når(hvis) lysten kommer skal *du* være pågående overfor gubben. Instruer ham gjerne på forhånd om å være litt hard-to-get. Klarer du å kjøre et sånt opplegg hver 14nde dag har du oppnådd 100% forbedring! :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå