Gå til innhold

Er 1 uke nok til vise hva man er god for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sparken etter jeg ble ansatt som ferievikar, var der bare en uke. Følte jeg ikke fikk nok tid til å bli trygg på avdelingen og kollegaene mine, men har tenkt litt på dette i ettertid. Følte de ikke likte meg mest pga av min personlighet og at jeg ikke var like høyrøstet og pratsom som alle, er mer rolig og tankefull type av meg, men pratet jo med folk. Bruker bare litt tid på å bli trygg i relasjoner og jobben. Dette var som assistent på en omsorgsavdelingen hvis det er av betydning. 

Anonymkode: 04b88...0c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke få sparken uten en saklig, lovlig grunn. 

Anonymkode: 833b7...b4b

• Liker 1
Skrevet

Enten måtte du gjøre noe som var riv ruskende eller så var dette aleris?

Anonymkode: e7189...e0b

• Liker 1
Skrevet

Du ble nok sagt opp av helt andre grunner enn din faglige dyktighet. En uke er altfor lite til å vite om ansatt er faglig dyktig arbeidstaker eller ikke.

Så enten er du blitt sagt forfi de ikke trengte deg likevel, eller så er det noe trynefaktor inni bildet her.

Anonymkode: 49eff...888

Skrevet

Mest sannsylig er det en svært useriøs arbeidsgiver. Vær heller glad du kom deg unna etter bare en uke. Noen får sine liv ødelagt i klørne på useriøse arbeidsgivere.

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ble nok sagt opp av helt andre grunner enn din faglige dyktighet. En uke er altfor lite til å vite om ansatt er faglig dyktig arbeidstaker eller ikke.

Så enten er du blitt sagt forfi de ikke trengte deg likevel, eller så er det noe trynefaktor inni bildet her.

ja det synes jeg og. Har nok med personlighet og at de ikke likte meg rett og slett. De unnskyldte det med at de ikke hadde kapasitet til mer opplæring siden det var ferietid men likevel synes jeg ikke dette var noe bra sted å være. En del sterke personligheter og tendenser til mobbing. Ingen plass for meg å være.

Anonymkode: 04b88...0c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...