Gå til innhold

Hva tenker dere om folk som går med hatt ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke litt merkelig egentlig at de gjør det?: Er jo tross alt noe de fleste sluttet med for 70-80 år siden.

Anonymkode: c1c58...3fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker de automatisk bittelitt bedre enn alle rundt som ikke går med hatt. Ja til hatt, hatt er kult! 

Anonymkode: 2365d...06f

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elegant☺️ Og du, de fleste stiler som er poppis nå, er tilbakevendende fra nettopp 70-80- og 90-tallet. Folk må slutte å bry seg om hva som er «in» og ikke, hva andre tenker. 

Anonymkode: a230e...6bb

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes bare det er kult. Bruker hatt selv og har ganske mange. Får noen negative kommentarer på det da. Folk synes det er stygt eller whatever. Har faktisk fått høre 'er det halloween allerede?' to ganger. Har ei venninne som nekter å gå ut med meg om jeg har på meg hatt. Selv sitter hun der med capsen bak fram. :heks:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er skikkelig teit og stygt, spesielt på kvinner og litt sånn "kule" hatter. Strand-hatter er helt ok.

Anonymkode: a8eac...4a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er skikkelig teit og stygt, spesielt på kvinner og litt sånn "kule" hatter. Strand-hatter er helt ok.

Anonymkode: a8eac...4a5

Hva er ''kule'' hatter? Antar det ikke er det samme som kule hatter?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går med hatt, ikke hver dag, men ofte nok. Det begynte vel fra en tidlig alder, og gikk mer på usikkerhet og at jeg ville gjemme meg litt. Hatter og luer var en trygghet. I senere tid så "arvet" jeg hatter fra min oldemor, skikkelig vintage hatter fra 1920-1930 tallet. De passet inn i min stil, og har siden den gang gått med hatter på høsten/vinteren. Går ikke så ofte med hatter på våren/sommeren av rene praktiske grunner; hodet mitt blir svett og håret blir fettete. 

Får mest komplimenter av eldre mennesker som synes det er synd at jenter/damer har sluttet å gå med hatt, men har også fått komplimenter av andre mer på min alder (midten av 20 årene), både menn og kvinner. Jeg tror det er noe med det at hvis du går med hatt bare fordi det er kult, eller fordi det faktisk er noe som uttrykker hvem du er. ...Jeg er ikke sånn veldig stor fan av disse skipperluene som er så populære for tiden, så da bruker jeg dem heller ikke. Men vet om mange som likte dem lenge før de ble populære, og de irriterer seg litt over dette, foruten at de har nå veldig mange fine alternativer når de vandrer inn i butikkene. 

Anonymkode: 9bd14...671

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hatt! Vi skulle gått mer med hatt. Jeg ser helt idiot ut i lue og caps, men hatt kler jeg kjempegodt!

Anonymkode: abfaf...8a0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og min mann elsker hatter, og jeg stjeler gjerne hans. (Mine får jeg stort sett ha i fred fra ham.) Når jeg ser andre i hatter synes jeg det er stilig, og er det en spesielt stilig hatt blir jeg veldig misunnelig.  :) 

Der kjipe med å gå med hatt er at alle skal forsøke den, og er det alkohol med i bildet er det bestandig en som følte seg så kul med hatt at du nærmest må forlange den tilbake. 

Skaff deres egne hatter! ;)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hatt er kult:D Skulle ønske det kom mer tilbake i motebildet. Eneste jeg bruker for tiden er en sånn strå-solhatt som jeg har når jeg reiser for jeg er så blek og blir så lett solbrent:P Min mørkhudede reise-venn synes det er ustyrtelig morsomt :rolleyes:

Anonymkode: 20f46...fee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må man tenke noe om ALT, da?  Tusen tråder om "hva tenker du om ditt og datt".

Gidder ikke og orker ikke tenke noe som helst om alle uvesentligheter...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
På 23.8.2018 den 17.24, Sphynx skrev:

Jeg synes bare det er kult. Bruker hatt selv og har ganske mange. Får noen negative kommentarer på det da. Folk synes det er stygt eller whatever. Har faktisk fått høre 'er det halloween allerede?' to ganger. Har ei venninne som nekter å gå ut med meg om jeg har på meg hatt. Selv sitter hun der med capsen bak fram. :heks:

Hatt er da bare fint synes nå jeg. Riktig hatt på riktig dame, og riktig hatt på riktig mann, for alle kler jo ikke den samme hatten.

Anonymkode: 1a834...dab

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ikler jenta mi safarihatt når hun skal ut på tur.. begynte da hun var noen måneder gammel 😍 

Anonymkode: 2aaed...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...