HelOde Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Boken handler om ei jente som jeg tror heter Jorun. Hun ble innelåst på et bibliotek gjennom natten fordi hun sovnet på toalettet og når hun var der oppdaget hun at ord hadde forsvunnet fra mange av bøkene. Tror hun møtte en bokorm eller noe i den dur.. Hun reiste til en annen verden gjennom et speil og måtte hjelpe dem som bodde der med å få tilbake ordene/språket. Det er noe med en sangfugl som ikke kan synge mer og jeg lurer på om det også var noe med et armbånd der hun hengte forskjellige små smykker/amuletter som hun fikk gjennom boken.. Er det noen som kan huske å ha lest en slik bok noen gang? Føler jeg har googlet alle mulige kombinasjoner, men finner ingenting.. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 4 timer siden, HelOde skrev: Boken handler om ei jente som jeg tror heter Jorun. Hun ble innelåst på et bibliotek gjennom natten fordi hun sovnet på toalettet og når hun var der oppdaget hun at ord hadde forsvunnet fra mange av bøkene. Tror hun møtte en bokorm eller noe i den dur.. Hun reiste til en annen verden gjennom et speil og måtte hjelpe dem som bodde der med å få tilbake ordene/språket. Det er noe med en sangfugl som ikke kan synge mer og jeg lurer på om det også var noe med et armbånd der hun hengte forskjellige små smykker/amuletter som hun fikk gjennom boken.. Er det noen som kan huske å ha lest en slik bok noen gang? Føler jeg har googlet alle mulige kombinasjoner, men finner ingenting.. Hei Du kan søke opp barnebøker og andre bøker her https://www.nb.no/ og se om du finner den Anonymkode: 3df59...0b6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #3 Skrevet 22. august 2018 Du kan stille inn søket etter bl.a. utgivelsesår (fra og til) her https://www.nb.no/search?mediatype=bøker Anonymkode: 3df59...0b6
HelOde Skrevet 23. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2018 Der fant jeg den 😀 tusen takk for hjelpen!
HelOde Skrevet 23. august 2018 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2018 Kampen om Linguana av Dagny Holm 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå