AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Jeg er oppgitt og forvirret. Vet ikke hva mannen vil med slike uttalelser og blir usikker på vår relasjon. Dette er noe som blir sagt: -Jeg hadde hatt bedre økonomi om jeg var alene og betalte barnebidrag. -Det er for kostbart for meg bringe/hente barna i barnehagen da jeg må ta fri fra arbeid. -Jeg har dårligere økonomi nå ifht før jeg møtte deg (og fikk barn/familie) Føler alt dreier seg om økonomi og tall. Og han regner på alt selv om han tjener det dobbelte ifht meg. Han vil ikke bruke penger på familien, og jeg må presse han betale utstyr etc til barna selv om han tjener godt. Hva tenker dere? Jeg er så sliten av dette regnestykket! TS Anonymkode: 63a2c...d1f
Lollipop90 Skrevet 22. august 2018 #3 Skrevet 22. august 2018 Hva trodde han da ? At det var gratis å oppfostre barn? Han høres egoistisk ut. Mulig han legger opp til brudd, om han sier slike ting ofte. 5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #4 Skrevet 22. august 2018 Hereegud, hvorfor gidder du...? Anonymkode: ac329...9a1 3
Xmasclovn Skrevet 22. august 2018 #5 Skrevet 22. august 2018 Hadde tenkt at han var en idiot, som ikke var verdt å bruke en kalori på. Han hadde fått enveisbillett ut av mitt og barnas liv. Vi er familien hans, kone han har valgt å inngå et samliv med og barn han har valgt å sette til verden, og ikke en jævla utgiftspost. 7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #6 Skrevet 22. august 2018 Jeg har en sånn en her hjemme! Bortsett fra at han ikke betaler for barna i det hele tatt! Allikevel klager han over hvor dyrt det er. Gjør som meg, og dump han! De er egoistiske og gjerrige. Anonymkode: 082a7...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #7 Skrevet 22. august 2018 Gjerrig som fy. Exen min var slik. Han er som sagt nå en ex pga det. . Penger var viktigst. Nå sitter han der alene men har penger på bok. Anonymkode: acc82...c3e
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #8 Skrevet 22. august 2018 Takk for mange svar. Føler meg som en utgift og en belastning for han. Vi har ifølge han aldri råd til noe selv om vi tjener over gjsnittet bra. Hva skal en mann bruke pengene sine på om ikke familiens ve og vel? Alle mine penger går til fellesskapet.. er helt uforståelig at en mann og pappa kan tenke slik som han. TS Anonymkode: 63a2c...d1f
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #9 Skrevet 22. august 2018 Hadde tatt med meg barna og dratt jeg. Ikke snakk om at verken jeg eller barna skal føle oss som en belastning. Anonymkode: 8ec8f...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #10 Skrevet 22. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for mange svar. Føler meg som en utgift og en belastning for han. Vi har ifølge han aldri råd til noe selv om vi tjener over gjsnittet bra. Hva skal en mann bruke pengene sine på om ikke familiens ve og vel? Alle mine penger går til fellesskapet.. er helt uforståelig at en mann og pappa kan tenke slik som han. TS Anonymkode: 63a2c...d1f Fra en mann: Han er gjerrig, men aller mest er han egoistisk. Hvordan kan han i det hele tatt tenke slik. Jeg og kona har 2 små barn og jeg ville gitt og gjort alt for dem. Som en familie tenker vi ikke over hvem som bruker pengene og hvem som betaler hva. Alt er felles. Spiller ingen rolle om jeg bruker mitt eller kona sitt kort. Og omvendt... herregud. Jeg tror du er sammen med en stor egoist. Ikke for å yppe, men her har jeg sagt til kona at på lørdag så skal jeg passe på ungene mens hun kan ta seg en dag med shopping. Det fortjener ho etter alt smårollingene krever fra henne. Hehhee. Altså kan man ikke tenke slik som mannen din. I allefall når man har familie. Da handler det først og fremst om familien og helsa... resten er bare bagateller som alltids kan ordnes på en eller annen måte. Anonymkode: 5967e...194 6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #11 Skrevet 22. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra en mann: Han er gjerrig, men aller mest er han egoistisk. Hvordan kan han i det hele tatt tenke slik. Jeg og kona har 2 små barn og jeg ville gitt og gjort alt for dem. Som en familie tenker vi ikke over hvem som bruker pengene og hvem som betaler hva. Alt er felles. Spiller ingen rolle om jeg bruker mitt eller kona sitt kort. Og omvendt... herregud. Jeg tror du er sammen med en stor egoist. Ikke for å yppe, men her har jeg sagt til kona at på lørdag så skal jeg passe på ungene mens hun kan ta seg en dag med shopping. Det fortjener ho etter alt smårollingene krever fra henne. Hehhee. Altså kan man ikke tenke slik som mannen din. I allefall når man har familie. Da handler det først og fremst om familien og helsa... resten er bare bagateller som alltids kan ordnes på en eller annen måte. Anonymkode: 5967e...194 Vel.. det er langtfra slik min mann tenker. Godt få bekreftet det jeg har tenkt hele veien. Vi er nok ikke viktigst for han dessverre. TS Anonymkode: 63a2c...d1f
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #12 Skrevet 22. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel.. det er langtfra slik min mann tenker. Godt få bekreftet det jeg har tenkt hele veien. Vi er nok ikke viktigst for han dessverre. TS Anonymkode: 63a2c...d1f Det beklager jeg veldig. Mulig dere kan finne ut av det. Du kan jo vise han tråden f.eks slik at han ser hvor feil han tar. At alle sammen her deler din mening mht barn og familie... Anonymkode: 5967e...194
Blueblizz Skrevet 22. august 2018 #13 Skrevet 22. august 2018 Jeg ville aldri akseptert at min samboer omtalte meg og barna som en utgift. Hvis han foretrekker å være alene og ha bedre råd så får han prøve det da! Tipper du vil få bedre råd av å være alene med ungene og få barnebidrag. 2
Snaskesnusken Skrevet 22. august 2018 #14 Skrevet 22. august 2018 Jeg slenger meg på det som de andre sier her. Mannen er gjerrig og lite sjarmerende. Har han alltid vært så egoistisk, Ts? Har du snakket med mannen om hvordan du opplever uttalelsene hans?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #15 Skrevet 22. august 2018 Jeg tenker at det kommer an på. Her hører vi kun din side av historien. Men kanskje sløser du veldig og han føler derfor at han hele tiden må ha rollen med å stramme inn? Det er jo også en kjedelig rolle å ha. Anonymkode: 67d6c...9a3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå