I Grosny Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 (endret) Hei, jeg kjøpte en bolig fra Obos med komfyr (med feil) som tilvalg. Er det Obos som skal ha reklamasjonen, eller er det hvitevareleverandøren? Endret 22. august 2018 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 Hvitevareleverandøren. Hadde du møte hos en kjøkkenkonsulent? Anonymkode: c9ca6...3db 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #3 Skrevet 22. august 2018 I UTGANGSPUNKTET skal reklamasjonen gå til forhandler, og siden dette er en funksjon av huset, vil det være OBOS. OBOS KAN velge å henvise deg til leverandørrepresentanten. Hvis du ikke får hjelp av OBOS, har du RETT til å gå direkte på hvitevare leverandøren, og de er PLIKTIG til å hjelpe deg. Men først OBOS, så kjøkkenleverandøren og til slutt leverandør. (Det er detaljer i dette bildet som kan være viktig over tid.) Anonymkode: 6e4a1...c41 1
I Grosny Skrevet 22. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvitevareleverandøren. Hadde du møte hos en kjøkkenkonsulent? Anonymkode: c9ca6...3db Ja jeg var på møte hos en konsulent, men tror jeg betalte tilvalget til obos. Jeg får vel maile Obos og sjekke.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #5 Skrevet 22. august 2018 7 minutter siden, I Grosny skrev: Ja jeg var på møte hos en konsulent, men tror jeg betalte tilvalget til obos. Jeg får vel maile Obos og sjekke. Du får sjekke hvem du betalte til. Jobber med slikt selv, og når kunden har gjort tilvalg får de faktura av meg og jeg behandler eventuelle reklamasjoner også. (Siden det er jeg som har bestilt varen og har alle bestillings- og ordrenumre) Så tar jeg det videre med leverandør. Anonymkode: c9ca6...3db 1
I Grosny Skrevet 22. august 2018 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2018 Tusen takk alle sammen, jeg begynte med en mail til Obos.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #7 Skrevet 22. august 2018 Hvitevareleverandørene har servicefolk som kommer hjem til deg å reparerer, enten egne folk eller de har avtale med et firma i ditt område. Vet at bl.a. BSH (Siemens, Bosch, Neff og Gaggenau) og Miele har egne folk i Oslo-området. Kontaktinfo til serviceavdelingene finner du på hjemmesidene til firmaene. Siden de kommer hjem til deg er det greit å ta kontakt og gjøre avtaler selv, så vet du at det blir på et tidspunkt som passer. Anonymkode: 27b7d...ded
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå