Baby Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 Jeg har et lite truseproblem. Samme hvordan truser jeg bruker, bortsett fra boksere, så kryper de opp i rumpa når jeg beveger meg :oops: Skikkelig irriterende syns jeg. Har prøvde ulike størrelser, men det samme skjer hver gang, og spesielt på en side :oops: Noe som sliter med det samme, og har funnet en god løsning?
Potetskrell Skrevet 13. mars 2005 #2 Skrevet 13. mars 2005 Ja. Det er nok mye av grunnen til at mange bruker gstring.
miracle Skrevet 13. mars 2005 #3 Skrevet 13. mars 2005 jepp, kjenne rmeg igjen her ja;) det er slik det er med disse dumnme bokserne... så jeg holder meg til g streng jeg også de er lissom så langt inni der så det kjennes ikke
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #4 Skrevet 13. mars 2005 Fint med string da, en god string kjennes omtrent ikke når den er på.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #5 Skrevet 13. mars 2005 Jeg sverger også til string, da syns ikke trusestriper utenpå buksa heller.....
aline Skrevet 13. mars 2005 #6 Skrevet 13. mars 2005 bruker kun string eller boxer nettop fordi jeg ikke orker å ha trusa skliende dit den ikke er lagt for å være.
Samantha Skrevet 13. mars 2005 #7 Skrevet 13. mars 2005 Hos meg går det på kva bukse eg går med. Vanlig truse med trang dongery utapå = trusa inni rompa. Men viss eg går med joggebukse eller en anna type litt stor bukse, så funkar det finfint med vanlig truse. Klarer heller ikkje å bruke bokser og dongery ilag. Konklusjon: String til tilsittande bukser Truse og bokser til andre bukser
Orthia Skrevet 13. mars 2005 #8 Skrevet 13. mars 2005 Skikkelige hipstere kryper da ikke inn i rompa? Hvertfall ikke så lenge man husker på at de faktisk skal sitte på hoftene, ikke i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå